Nee he, toch gaan ze nog best snel, ze lopen 20 km in een uur en 20 minuten!quote:
nee dan dat norwich wandelen ofzo, met die debiele stokken...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef VoreG het volgende:
Dat snelwandelen nog als sport genoemd mag worden...
Nordic Walkingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
nee dan dat norwich wandelen ofzo, met die debiele stokken...
Dat zeg ikquote:
Kloptquote:
Arm omhoog gooien zodat de stank van je oksels naar het spook waait.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nu een spook binnen, m'n vluchtrapdeur zwaait ineens uit het niets open en gaat ook weer dicht. Hoe verjaag ik dit kreng?
Ik heb m'n sokken uitgedaan, dat moet ook wel werkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Arm omhoog gooien zodat de stank van je oksels naar het spook waait.
Die Israelier bij het hoogspringenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
Mooie meiden bij het hink-stap-springen.
Ik geloof je gelijk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb m'n sokken uitgedaan, dat moet ook wel werken
Ja, doe maar een keertjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
IJssssss!
theequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
IJssssss!
Komt u maar met uw recept meneer Islands!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Eilanden het volgende:
Pasta a la Eilanden hier! Lekkerrrrrrrrrr
Ik zie het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:17 schreef clauwheee het volgende:
De zon![]()
Dat we dat nog mee mogen maken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |