Herkenbaar. Altijd leuk als je in de trein net wegdommelt bij de zachte klanken van E.Squote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Argh, als er een liedje van The Thermals na een liedje van Elliott Smith komt, is dat nog altijd heel erg schrikken.
Ja, zoiets had ik dus ook net.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Herkenbaar. Altijd leuk als je in de trein net wegdommelt bij de zachte klanken van E.S.
Stofje!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:14 schreef Stofje het volgende:
Centraal.
~ gek, hendig sjiek schrikken.quote:
Ohnoez, voortaan ga ik "buh" met "boh" associëren en dus ook met Maikuuul.quote:
1 2 3 | Geef de geselecteerde tekst PHP-highlighting. ?> |
Wat is het nut dáárvan nou weer?quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
Je stelt deze vraag in deze wijven-en-nichten-reeks?![]()
Heb je nou al openlijk reclame gemaakt voor de KoStebundel? Hmm?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe.
Mja, dat knopje (knopje, ja) viel me opeens op.
Voor mensen die hele php-code's posten in DIG enzo is het handig, het geeft de verschillende commando's enzo de kleuren die de meeste textbewerkers ook geven, zodat je de makkelijker ziet hoe de code in elkaar zit.quote:
1 2 3 4 5 6 | for(x=1;x<10;x++) { echo "Hoi"; } ?> |
Ik gebruik die tag sporadisch, maar wel handigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor mensen die hele php-code's posten in DIG enzo is het handig, het geeft de verschillende commando's enzo de kleuren die de meeste textbewerkers ook geven, zodat je de makkelijker ziet hoe de code in elkaar zit.
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |