abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:46:32 #1
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40637982
Ik ben een fotoboek aan het maken met behulp van de Hema album software. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik geen 50 pagina's vol krijg, maar slechts 44. Hoe haal ik die overbodige pagina's weg? Ik zie wel ergens een menuutje waarin het kan, maar wat ik ook probeer, die optie blijft grijs/inactief. Hoe zorg ik ervoor dat die optie actief is en ik de pagina's kan verwijderen?
pi_40638135
Je krijgt gewoon 6 lege paginas aan het eind, whats the big deal?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40638137
Volgens mij kan het niet. De boeken van de hema hebben een vast aantal pagina's.
De pagina's die je niet kan vullen blijven gewoon leeg.
Lijkt me geen probleem
Zolang je nog kan lopen.......
pi_40638154
Misschien is het makkelijker als je het bij de Hema klantenservice even probeerd?
Opzich wil iedereen je graag helpen hoor, maar het is maar de vraag hoeveel mensen hier zitten met ervaring met die software en dan ook nog online zijn.
Ik kan me zo voorstellen dat als je er nu mee bezig bent dat je niet wil wachten tot je morgen misschien pas antwoord krijgt.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_40640706
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef PoseidonVS het volgende:
Misschien is het makkelijker als je het bij de Hema klantenservice even probeerd?
Opzich wil iedereen je graag helpen hoor, maar het is maar de vraag hoeveel mensen hier zitten met ervaring met die software en dan ook nog online zijn.
Ik kan me zo voorstellen dat als je er nu mee bezig bent dat je niet wil wachten tot je morgen misschien pas antwoord krijgt.
Handig, zo'n forum!
pi_40640865
volgens mij kan het niet, is het een vast aantal pagina's. Voor minder pagina's moet je een ander boek kiezen.

Misschien kun je een andere verdeling maken? je kunt ook foto's over de hele pagina laten afdrukken, of een collage van de foto's maken als begin- of eindpagina? en anders krijg je idd gewoon lege pagina's
pi_40651248
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef PoseidonVS het volgende:

Iets later, maar goed.
Volgens mij kun je geen pagina's verwijderen, het is een vast aantal pagina's wat je krijgt (bij een groot boek dus 50) en die blijven leeg als je te weinig foto's hebt, en je kunt er helaas ook geen bij doen mocht je teveel foto's hebben.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')