volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef dmace het volgende:
was dat niet iets duits?
Die tussen de reklames door ging? Die altijd met zijn neus heen en weer ging?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:45 schreef snowfalcony het volgende:
Wat was candy toch een mutseserie zeg.
Bij die duitse sesamstraat zat ook Frau Ute.
En die Sendung mit der Maus was helemaal geweldig!
Tja... toen ik klein was vond ik het geweldig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:45 schreef snowfalcony het volgende:
Wat was candy toch een mutseserie zeg.
Ja die opgerolde broeken! Vet!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:29 schreef Oehaha het volgende:
Geweldig om terug in de tijd te gaan.
Wat mij nog erg bijstaat is de kleding die we droegen.
Zelf vond ik halverwege de jaren 80 de tuinbroek van gebleekte dunne spijkerstof met hierover heen een (te) grote blouse geweldig.
De pijpen omgerold en daaronder Nike basketbal schoenen (nog zonder Air) en Nike sokken en dan de broek zover opgerold dat je het logo kon zien![]()
[afbeelding]
Was het niet Am Dam Des?quote:
Heb het wel es teruggezien ergens. Um...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Perfect Strangers
Mogen ze ook nog wel een keer herhalen.
don't be 'riedikjoelus'quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Perfect Strangers
Mogen ze ook nog wel een keer herhalen.
Als we het dan toch over Balki hebben...... ik heb de Beverly Hills Cop films nog niet langs zien komenquote:
De Big Jim serie van Mattel was meer jaren 70 volgens mij... maar big jim met kung fu chop was de shitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef dmace het volgende:
Nu ik al die poppetjes zie, moet ik terugdenken aan Big Jim [afbeelding]
Poppen voor Jongens. Die gespierde torso werd aangevuld met rubber armen met een mechaniekje waardoor z'n spierballen opzwelden als je z'n arm boog. Ook had Big Jim een knopje op z'n rug waarmee je z'n arm kon laten slaan. Er zat ook een neger tussen met een metalen hand.
Die deed me altijd denken aal die neger uit Sloan, een serie die door veronica werd uitgezonden.
Iemand ook deze poppen gehad?
Voor vrouwen wellichtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Walvisje het volgende:
Beverly Hills Cop is leuk, maar de Bratpack films zijn veel leuker. Breakfast Club, St Elmo's Fire, Sixteen Candles, Lost Boys enz. Geweldige films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |