errrr, opsnorren op een torrentsite?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef jack4ya het volgende:
Ik zag iemand al Shaka Zulu noemen, heb er in een ander topic al eens naar gevraagd. Iemand een idee hoe ik er aan kan geraken?
Jahaa, een leuke appel op je knie, of een vioolspelende aap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mwoa, mijn mama zorgde er dan wel voor dat het lapje wat eroverheen ging een leuke was en niet een gewoon bruin lapjeWaren genoeg van die patches tekoop.
nog niet kunnen vinden daarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
errrr, opsnorren op een torrentsite?
Hahqahahah, ja iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jahaa, een leuke appel op je knie, of een vioolspelende aap.![]()
Een oude basisschoolfoto is iig een kermis aan knielappen. Als je je kind nu nog zo naar buiten stuurt, dan gaat de buurt een spontane inzamelingsactie houden voor je arme, misdeelde gezinnetje denk ik![]()
Idem hierzo. En dan mocht ik zelf de kleuren uitzoeken in de handwerkwinkel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahqahahah, ja iddik heb wat appels en peren op me broeken gehad zeg
Pas 100 keer :]quote:
met lampjes?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
LA Gear schoenen!!
[afbeelding]
de eerste sneakers waar ik helemaal weg van was, roze LA Gears. Met zo'n vette sleutelhanger eraan![]()
hehhe, daar had ik ook boekjes van.quote:
Ed Lover & Dr. Dré, zo doen ze dat tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
mijn lievelingsprogramma! ik vroeg altijd of mijn ouders dan 's avonds lekker weg wilden gaan zodat ik Yo! MTV Rapskon kijken
Jaaaaaa ik had ook LA-Gearsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef Scandalous het volgende:
LA Gear schoenen!!
[afbeelding]
de eerste sneakers waar ik helemaal weg van was, roze LA Gears. Met zo'n vette sleutelhanger eraan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |