volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef dmace het volgende:
was dat niet iets duits?
Die tussen de reklames door ging? Die altijd met zijn neus heen en weer ging?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:45 schreef snowfalcony het volgende:
Wat was candy toch een mutseserie zeg.
Bij die duitse sesamstraat zat ook Frau Ute.
En die Sendung mit der Maus was helemaal geweldig!
Tja... toen ik klein was vond ik het geweldig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:45 schreef snowfalcony het volgende:
Wat was candy toch een mutseserie zeg.
Ja die opgerolde broeken! Vet!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:29 schreef Oehaha het volgende:
Geweldig om terug in de tijd te gaan.
Wat mij nog erg bijstaat is de kleding die we droegen.
Zelf vond ik halverwege de jaren 80 de tuinbroek van gebleekte dunne spijkerstof met hierover heen een (te) grote blouse geweldig.
De pijpen omgerold en daaronder Nike basketbal schoenen (nog zonder Air) en Nike sokken en dan de broek zover opgerold dat je het logo kon zien![]()
[afbeelding]
Was het niet Am Dam Des?quote:
Heb het wel es teruggezien ergens. Um...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Perfect Strangers
Mogen ze ook nog wel een keer herhalen.
don't be 'riedikjoelus'quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Perfect Strangers
Mogen ze ook nog wel een keer herhalen.
Als we het dan toch over Balki hebben...... ik heb de Beverly Hills Cop films nog niet langs zien komenquote:
De Big Jim serie van Mattel was meer jaren 70 volgens mij... maar big jim met kung fu chop was de shitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef dmace het volgende:
Nu ik al die poppetjes zie, moet ik terugdenken aan Big Jim [afbeelding]
Poppen voor Jongens. Die gespierde torso werd aangevuld met rubber armen met een mechaniekje waardoor z'n spierballen opzwelden als je z'n arm boog. Ook had Big Jim een knopje op z'n rug waarmee je z'n arm kon laten slaan. Er zat ook een neger tussen met een metalen hand.
Die deed me altijd denken aal die neger uit Sloan, een serie die door veronica werd uitgezonden.
Iemand ook deze poppen gehad?
Voor vrouwen wellichtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Walvisje het volgende:
Beverly Hills Cop is leuk, maar de Bratpack films zijn veel leuker. Breakfast Club, St Elmo's Fire, Sixteen Candles, Lost Boys enz. Geweldige films.
breakfast club was ontzettend cool, vooral door die ene scene waar je een slipje zagquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor vrouwen wellicht
Als man vond ik alleen de Breakfast Club de moeite, maar Beverly Hills Cop was cooler
*soundtrack voor BHC was mijn eerste zelfgekochte album
Is dat niet een foto van Roberto Jacketti?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:29 schreef Oehaha het volgende:
Geweldig om terug in de tijd te gaan.
Wat mij nog erg bijstaat is de kleding die we droegen.
Zelf vond ik halverwege de jaren 80 de tuinbroek van gebleekte dunne spijkerstof met hierover heen een (te) grote blouse geweldig.
De pijpen omgerold en daaronder Nike basketbal schoenen (nog zonder Air) en Nike sokken en dan de broek zover opgerold dat je het logo kon zien![]()
[afbeelding]
idd,quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Weet iemand nog de naam van een serie waarin een jonge dame in haar handen klapte en dat de tijd dan stil stond. Ik heb al geprobeerd te zoeken op google maar geen resultaat. Ging volgens mij om een blonde tiener die dat kon.
Denk dat ik inderdaad die bedoel....quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef Flurrie het volgende:
[..]
idd,
en ze had een moeder en een oom die ervan wisten en haar vader zat op een andere planeet en de vader comuniceerde met de rest door middel van een groot kristal die roze oplichte als er contact was.
ligt op het puntje van mijn tong, hoe heette die serie ook al weer!!!!
Die theme-song heb ik nog steeds regelmatig in mijn hoofdquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef Flurrie het volgende:
[..]
idd,
en ze had een moeder en een oom die ervan wisten en haar vader zat op een andere planeet en de vader comuniceerde met de rest door middel van een groot kristal die roze oplichte als er contact was.
ligt op het puntje van mijn tong, hoe heette die serie ook al weer!!!!
ze waren niet open te krijgen, maar er geld uit halen was geen probleemquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:34 schreef PM-girl het volgende:
En wie had er zo'n spaarpot van de rabobank, zo'n model glasbak zeg maar, groen of rood, die je niet zelf open kon krijgen?
die hele serie zegt me weinig, maar dit nummer zit nu wel in m'n hoofdquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die theme-song heb ik nog steeds regelmatig in mijn hoofdDe melodie dan he, de tekst was iets als: Would you like to swing on a star ofzo...
Wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:40 schreef Mwanatabu het volgende:
De Moddermonsters? Anyone?
Sabrina The Teenage Witch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Weet iemand nog de naam van een serie waarin een jonge dame in haar handen klapte en dat de tijd dan stil stond. Ik heb al geprobeerd te zoeken op google maar geen resultaat. Ging volgens mij om een blonde tiener die dat kon.
Sabrina heeft in de US ook nog een muziek 'carriere' gehad. Sommige nummers zijn echt wel ok, vooral haar versie van One Way Or Another is best ok (onder aan de pagina(quote:
Hmm ja, maar ik bedenk me nu dat ik die serie die ik quotte ook ken, en volgens mij was dat niet STTW...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:04 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Sabrina heeft in de US ook nog een muziek 'carriere' gehad. Sommige nummers zijn echt wel ok, vooral haar versie van One Way Or Another is best ok (onder aan de pagina(
http://clarissa.hmc.com.hk/na_na/
Thnx!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:05 schreef Echo99 het volgende:
Google is your friend: Out of this world heette de serie
Ik had er ook 1. Gewoon met een mes erin peuren en je geld zo manouvreren dat het langs je mes naar buiten kwamquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze waren niet open te krijgen, maar er geld uit halen was geen probleem
Jaaaa... die had ik ook. In het geel en mijn zus in het rood. Dan met oktober naar de spaarweek van de Rabobank en dan zelf je geld in zo een grote telmachine stoppen om een lullig kadotje uit te zoeken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:34 schreef PM-girl het volgende:
En wie had er zo'n spaarpot van de rabobank, zo'n model glasbak zeg maar, groen of rood, die je niet zelf open kon krijgen?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef Flurrie het volgende:
voor degene die de begintune van out of this world willen zien
http://www.youtube.com/watch?v=L2UkZzdyD0A
Tja, mannen en hun motoriek hequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Evik het volgende:
[..]
Jaaaa... die had ik ook. In het geel en mijn zus in het rood. Dan met oktober naar de spaarweek van de Rabobank en dan zelf je geld in zo een grote telmachine stoppen om een lullig kadotje uit te zoeken.
Bij mij echter kon ik er niets uithalen omdat er van die tralies voor de opening zaten die alleen naar beneden gingen als je een muntje erin stopte. Met een mes was de opening te klein en ik was waarschijnlijk nog niet zo motorisch onderlegt om dat klote muntje toch uit die sleuf te krijgen.
Mijn motoriek is ondertussen iets beter geworden. Ondertussen heb ik geen problemen met de sleuf. Om er iets te stoppen niet, maar ook niet om eruit te halen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, mannen en hun motoriek he![]()
ik had helemaal geen problemen met de traliesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, mannen en hun motoriek he![]()
Gelukkig maar heej dat dat goedgekomen isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef Evik het volgende:
[..]
Mijn motoriek is ondertussen iets beter geworden. Ondertussen heb ik geen problemen met de sleuf. Om er iets te stoppen niet, maar ook niet om eruit te halen.
OMG dat was ik helemaal vergeten! Dat was zo koelquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
"BROS"
When will I , will I be Famous....?
zo stupid, meisjes verslonden die shit!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn muziek smaak is verbeterd! Ik schweer!!
Het zegt mij helemaal nietsquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
OMG dat was ik helemaal vergeten! Dat was zo koel
I'm sorriequote:
Catweazle?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef BaajGuardian het volgende:
hoe heete die tovenaar die half verzoop in een vijver in de middeleeuwen en dan weer bovenkwam in een of ander boerderijtje ook weer....
nu zak je toch heel diep in aanzienquote:
Tja, dat maakt het niet helemaal goedquote:Gelukkig hou ik het nu bij bv Pearl Jam en The Doors
whehehehehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu zak je toch heel diep in aanzien
[..]
Tja, dat maakt het niet helemaal goed
Dat heb ik nog gedaan. Was echt een geweldige sport. Maar ja als je 15 wordt ofzo dan ziet het er eigenlijk niet meer uit op zo'n klein fietsje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:14 schreef D.Rose het volgende:
en natuurlijk de voorganger van de MTB
[afbeelding]
Jaaaaa dat kan ik me nog (vagelijk) herinneren. Best enge serie idd, zeker met dat slijmerige gangenstelsel (dat ze ook in zo'n slijmgang vallen) en iets met dat ze dan uiteindelijk ergens in een zee bovenwater komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Catweazle?
Enne de Moddermonsters was een best enge serie over een stel kinderen met nieuwe buren die buitenaardse wezens bleken (de moddermonsters) en mbv een soort ook buitenaardse mentor hun krachten ontwikkelden om ze te verslaan.
De monsters konden zich even als mens voordoen, en daarna begonnen ze te trillen en slijm te zweten. Ze hadden ook een ondergronds gangensysteem gegraven waar ze doorheen glibberden,
En er was ook een (Australische?) serie over een wezen van Sirius B oid.
ik zal er ff over nadenkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef purplerose het volgende:
waar moet ik nog meer van houden om het goed te maken dan?![]()
die heb ik hier liggen evenalsquote:
Ik had wel een ordinaire 80's kuif, zoietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef nozem het volgende:
Wie ging er nog meer apetrots naar school met een kop vol veel te lange stekels en niet goed uitgesmeerde klonten gel?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik had wel een ordinaire 80's kuif, zoiets
[afbeelding]
Jezus Christus hoger dat ding!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
gelukkig of helaasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:44 schreef purplerose het volgende:
Ik heb me kuif gelukkig nooit zo hoog gekregen
Absoluut gelukkigquote:
omg. ja tot begin jaren 90 was dat nog in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja die... en omg die moddermonsters herinner ik me opeens ja..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Catweazle?
Enne de Moddermonsters was een best enge serie over een stel kinderen met nieuwe buren die buitenaardse wezens bleken (de moddermonsters) en mbv een soort ook buitenaardse mentor hun krachten ontwikkelden om ze te verslaan.
De monsters konden zich even als mens voordoen, en daarna begonnen ze te trillen en slijm te zweten. Ze hadden ook een ondergronds gangensysteem gegraven waar ze doorheen glibberden,
En er was ook een (Australische?) serie over een wezen van Sirius B oid.
begin jaren negentig , corkyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:12 schreef Sassefras het volgende:
Was life goes On met :
[afbeelding]
nou jaren 80 of 90? ik kan me herinneren dat ik dat een leuke serie vond.
alleen de nerds hadden zo'n kapselquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef nozem het volgende:
Laten we het bloempotkapsel vooral niet vergeten. Op vakantiefoto's uit '89 staat ondergetekende met een rasechte bloempot op de kop.
get a lifequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef Echo99 het volgende:
Hadden we t al over die 31 jarige krantenjongen gehad?
tussen 90 en 92 schijnt, ach een paar maandjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef Evik het volgende:
[..]
Die knurft ja.... maar was dit zelfs nog in de jaren 80??? Wat gaat de tijd snel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |