Hee, dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Verder heb ik me heel erg vermaakt met een Darda race baan, uren en uren bouwen en die autotjes door de kamer lanceren.![]()
Ik heb dankzij mijn beschermende ouders qua films de hele jaren '80 later in kunnen halenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef NightWhistler het volgende:
[..]
I'll be bak!![]()
Al zag ik die pas nadat ik Terminator 2 had gezien... was in de jaren 80 zelf nog veeeeeeeeeeeeel te eng voor me![]()
Die hebben wij met de basisschool in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:31 schreef NightWhistler het volgende:
Andre the Giant speelde ook nog in the Princess Bride... ook zo'n jaren 80 film
Technisch lego en lego pneumatic.... wazige constructies maken met tandwieltjes en slangetjes...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik bouwde vooral met Lego, ruimtelego met name.
Die hadden wij ook, die autootjes waren echt retesnelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:37 schreef Fallen het volgende:
Verder heb ik me heel erg vermaakt met een Darda race baan, uren en uren bouwen en die autotjes door de kamer lanceren.![]()
Ik net zo... al gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat ik waarschijnlijk ook een week niet geslapen zou hebben als ik toen Aliens had gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb dankzij mijn beschermende ouders qua films de hele jaren '80 later in kunnen halen:
-ET
-Gremlins
-Alien(s)
-Terminator
-Dirty Dancing
-Shaka Zulu
Vreemd genoeg mocht ik V dan weer wel zien. Meteen helemaal gek van. Mijn ouders weer gek van mij -> vicieuze cirkel
Klopt, mijn kat werd er gek van, want die kreeg ze niet te pakken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, die autootjes waren echt retesnel
Was dat niet Land of Confusion met die poppen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:54 schreef buachaille het volgende:
Ik kan me nog een videoclip van Genesis herinneren. President Reagan die 's ochtends wakker wordt en met z'n slapperig kop op knop Nuke drukt ipv op knop Nurse.![]()
![]()
En dan halverwege de looping een stukje baan er uit slopen. Vliegen dat ze dedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, die autootjes waren echt retesnel
Ja maar...ja maar...het is niet eerlijk want de heeele klas mag die zien mama! Echt waar! En ik mag ook nooit iets! Ik loop weg en dan mag ik lekker wél de Karate Kid kijken! *stampvoet* *schuimbek*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef NightWhistler het volgende:
[..]
Ik net zo... al gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat ik waarschijnlijk ook een week niet geslapen zou hebben als ik toen Aliens had gezien![]()
Straks...iddquote:En... mogen je zoontjes ze straks wel zien?
UIt het leven gegrepenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...het is niet eerlijk want de heeele klas mag die zien mama! Echt waar! En ik mag ook nooit iets! Ik loop weg en dan mag ik lekker wél de Karate Kid kijken! *stampvoet* *schuimbek*
Als je even tijd hebt.... lees de vorige pagina's maar, daar wordt er uren over gesproken wat het was, welke er waren, hoe het eruit zag en wat er nu mee gedaan is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
chocolade tjolker van het eerste uur, verder had je nog banaan met dat aapje op het pakje.
Meer smaken had je niet toch? En bestaat het nog?
WWF heet tegenwoordig WWEquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat was het...Wrestelmania....veel toffer als nu. Die battles tussen de Hulk en Andre the Giant kan ik me nog goed herinneren. En 1 of andere gast die elke keer een houten plank bij zich had. En Jake the Snake...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |