5 jaar bij elkaar, en dan eet je datquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee het was geen sjinees.
Ik had:
een fruitsalade met een dressing van witte port
Tortellini's van spinazie met 5 soorten kaas en tomatensausachtigiets
Irish coffee
Diana had:
Een tomaatachtigesalade met mozeralla
Zelfde als ik
Een achterlijk groot ijsje.
Ik zat al veul te volquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
5 jaar bij elkaar, en dan eet je dat![]()
![]()
Ik heb dit gevonden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:56 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een goed postorderbedrijf is hoor, heb het alleen voor je opgezocht
Mahja, dan was het zeker een 5 sterren ding of zoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zat al veul te vol.
En zo uitbundig zijn wij niet![]()
Tnx voor het zoekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:21 schreef demonseeker14 het volgende:
Ah
Hoop dat je er wat aan hebt en dat het snel goed komt dan enzo
Ben nu echt weg, jullie houden me op
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja, dan was het zeker een 5 sterren ding of zo
Hier ben je net geen 100 euro voor kwijt dacht ik ?
Net was het erger.. Langzaam wordt het wel sneller... Of we gaan even paar minuten downquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Fok!server is weer een beetje van slag.![]()
Het gaat juist steeds snellerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Fok!server is weer een beetje van slag.![]()
koffiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee het was geen sjinees.
Ik had:
een fruitsalade met een dressing van witte port
Tortellini's van spinazie met 5 soorten kaas en tomatensausachtigiets
Irish coffee
Diana had:
Een tomaatachtigesalade met mozeralla
Zelfde als ik
Een achterlijk groot ijsje.
Vond ik wel geilerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vervanging voor de enkelbanden en polsboeien ?
Rellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je nog wat mee gekregen van alle rellen van vanavond of ben je net wakker?
Jeetje, zou je dat nou wel doen ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ja ook
en ook koffie koffie en koffie en koffie koffie koffie koffie koffie en koffie
POSTBANKquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
Als ik zeg RUIT wat zeg jij dan ?
nee dank jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, zou je dat nou wel doen ?
Onderhoudquote:
Nee, diana ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je diana in je msn?
Dan update ik je even.
zit achter haar pc
* Odysseuzzz zegt dan:'hoezo RUIT?'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
Als ik zeg RUIT wat zeg jij dan ?
O maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik dacht als ik dat even hier neer zet hoeft ik niet steeds naar dat topic te gaan om op de linkjes te klikkenquote:
Ow okquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als ik dat even hier neer zet hoeft ik niet steeds naar dat topic te gaan om op de linkjes te klikken![]()
+10 kudos voor jouwquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:37 schreef Sebasser het volgende:
Goed ventileren, er komen genoeg mensen na jou![]()
![]()
Wat een slet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |