Dat klopt. Asmo en ik kwamen hier een paar dagen geleden toevallig achter. Superstoer dat je het gewoon weet! Ga je een uiterst enigmatische vraag stellen nu?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Gathering!!
Uiteraard staan alle cd's hier netjes in de kast.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat klopt. Asmo en ik kwamen hier een paar dagen geleden toevallig achter. Superstoer dat je het gewoon weet! Ga je een uiterst enigmatische vraag stellen nu?
Rita zou je uit moeten zetten!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:07 schreef macondo het volgende:
tvp... apart weetje, nooit van die band gehoord. Metal?
Ken je vaderlandsche geschiedenis! HOMDECK +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef Homdeck het volgende:
Jan van Schaffelaar
Hahaha..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uiteraard staan alle cd's hier netjes in de kast.
Toen Always net uit was en deze cd lag thuis op tafel, vroeg mijn vader wat het voor muziek was. 'Is met Frank Boeijen' antwoordde mijn broer. 'Oh leuk!' zei mijn vader, en besloot het schijfje tijdens het eten op te zetten...
Ja sorry, ik had geen inspiratie. Maar ik bedoel een band dat in de jaren 60 erg succesvol was.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Umbra et Imago heeft ook altijd zwepen op het podium, maar die zal je niet bedoelen?
Het lijkt hier echt steeds meer op muziek trivia...
Doen dat inderdaad ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Rammstein?
fall heeft inderdaad ook een nummer met die titel gemaakt, maar dat was later volgens mij (en je wil Marquis Smith ook geen zweep op het podium gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Fall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |