berkery +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef Berkery het volgende:![]()
Gene Hackman speelt ook in Unforgiven, dacht ik.
nee het is nieuwer, de beweging ontstond in de jaren 80 van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:09 schreef AntonDingeman het volgende:
Blauwe Knoop?
Ik weet het niet. Het was een gokje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee het is nieuwer, de beweging ontstond in de jaren 80 van de vorige eeuw.
Was de blauwe knoop ook internationaal (the blue button) eigenlijk?
dat is correct, maar wie was de grondlegger?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef dolle_hond het volgende:
straight edge?
vast iemand uit washingtonquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat is correct, maar wie was de grondlegger?
dat klopt alvast. Als je de persoon niet weet, mag je wat mij betreft ook de band noemen.quote:
nee dat klopt, de naam van de beweging is ook de titel van een van de nummers van de band die ik zoek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet dat Good Clean Fun er een handje van had, maar dat lijkt me niet de grondslagleggende band...
nee helaas, geen afkortingen ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:31 schreef Neleos het volgende:
P.O.D. misschien
Stanley_Climbfall +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je wil Minor Threat horen neem ik aan?
jawel, ik heb een paar posts eerder gezegd dat de band ook acceptabel was aangezien het nogal lang duurde en er geen padvinderpunks aanwezig warenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet je het zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |