Dán wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik had vermeld dat het om twee concurrenten op grafisch gebied ging had er vast iemand Adobe en/of Macromedia geroepen.
Ik ben er maar als je een nieuw deel in elkaar zou kunnen fröbelen zou dat fijn zijn, ben erg druk en moet zo ook weer weg. Thanksquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is MaJo er? Anders fröbel ik even een nieuw deel in elkaar.
Ja, ik nu ook. Ik moet eens wat vaker scrollenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag haar net voorbij komen
Link? Ik heb het grote drama gisteren gemistquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:02 schreef Jajong het volgende:
Whehe, ik lees nu het Jayhawk verhaal pas. Wat een drol
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Het zijn net mensen.
presentator van Zomergasten en voormalig verslaggever in Israel meen ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van Joris Luyendijk![]()
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef MaJo het volgende:
Jongere broertje van Arie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef MaJo het volgende:
Hé Stan!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jongere broertje van Arie.
Wie is dat dan? Zal wel weer een voetballer zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jongere broertje van Arie.
Ohja..ik zie het nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef Jajong het volgende:
AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.
Daar kan je alles vinden, het googlen gebeurde in 134 volgens mij
Mwa.... We hebben AD nog, hoor...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:08 schreef Homdeck het volgende:
we zijn iig wel van die kut-biologievragen af![]()
Oléquote:
Die stelden Soempie en ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:08 schreef Homdeck het volgende:
we zijn iig wel van die kut-biologievragen af![]()
Nembrio heeft ook meerdere bio-vragen gesteld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa.... We hebben AD nog, hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |