Je weet toch dat ALLES een dubbele bodem heeft, van welk land het ook afkomstig is?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
11 Augustus 2006 01:13
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6BCD1727B9ED7.html
Rusland heeft geen traditie van het respecteren van mensenrechten en "humanitair" beleid, getuige Tsjetjenië. Proberen ze soms hun "vrienden" te beschermen?
Diplomatiek gaat over de belangen van landen, niet om mensen. Dus ja, (bijna) alles heeft op dat niveau een dubbele bodem.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:08 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je weet toch dat ALLES een dubbele bodem heeft, van welk land het ook afkomstig is?
Stel je voor dat bijvoorbeeld Hezbollah dit zou zeggen:quote:
“I believe this is a war which is fought by all the Jews,” the Israeli prime minister said
Nou, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:31 schreef NorthernStar het volgende:
Olmert maakt alle joden wereldwijd deelgenoot van de oorlog tegen Libanon:
[..]
Stel je voor dat bijvoorbeeld Hezbollah dit zou zeggen:
"I believe this is a war which is fought by all the Jews,” Nasrallah said.
Maar het is niet Hezbollah die het zegt, het is de premier van Israel. Ben je mooi klaar mee als jood in Nederland of Europa of waar dan ook. Lijkt me.
Als Wouter Bos zegt dat alle Nederlanders een andere regering willen is het land te klein.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:34 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nou, lekker boeiend.
Als Wouter Bos zegt dat de Nederlanders een andere regering willen voel ik me ook niet aangesproken.
Alle Nederlanders en dé Nederlanders betekend in deze context exact hetzelfde. Ik maakte mijn vergelijk maar even om aan te geven dat je anti-zionistische propaganda nu een beetje flauw begint te worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als Wouter Bos zegt dat alle Nederlanders een andere regering willen is het land te klein.
En we hebben het hier niet over verkiezingen maar een oorlog.
"En als je het argument niet kunt weerleggen ga je over op de persoon"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Alle Nederlanders en dé Nederlanders betekend in deze context exact hetzelfde. Ik maakte mijn vergelijk maar even om aan te geven dat je anti-zionistische propaganda nu een beetje flauw begint te worden.
Kom eens met iets beters a.u.bquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"En als je het argument niet kunt weerleggen ga je over op de persoon"
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:00 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik zoek ook een onderdak!
Nou, kom maar bij ons dan maar dan krijg je wel een stempeltje, namelijk dat je bij de joden gaat behoren.
Maar ik ben slechts mens!
Helaas, voor mensen is bij ons geen plaats, slechts mensen die zichzelf offeren om lid te willen zijn van een groepering die predikt de enige waarheid die onze god ons voorgespiegeld heeft tot uiting wil brengen en daardoor de rest van het kwaad kan uitroeien.
Voor anders denkenden is bij ons geen plaats!
Dit blijft het grootste probleem, ook bij de joden...
Met z'n allen zijn we slechts mens waar onderscheid niet gepast is en waar zelfbewustzijn anno 2006 toch een hogere 'waarde' zou moeten hebben dan de godsdienstwaanzin die onze wereld aan alle kanten verziekt ...
Eens, er is geen weg. Geen weg terug wel te verstaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:05 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Triest he, dat er geen weg is...
En wie gaat er winnen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:08 schreef manhattan het volgende:
[..]
Eens, er is geen weg. Geen weg terug wel te verstaan.
Deze oorlog tussen het westen en de moslims zal hoe dan ook uitgevochten gaan worden. Het maalt al zo ongelovelijk lang, en het komende decennium is voorbestemd om dat te gaan doen. Ik ben er klaar voor!
Dat zou mooi zijn, onder 'wij' versta ik mijzelf en alle andere mensen op deze wereld.quote:
Onder "wij" versta ik niet alle mensen op deze wereld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:16 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, onder 'wij' versta ik mijzelf en alle andere mensen op deze wereld.
Bijna te mooi om waar te zijn!
Toch?
Wie sluit je uit?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:17 schreef manhattan het volgende:
[..]
Onder "wij" versta ik niet alle mensen op deze wereld.
Dat is me te goedkoop manhattan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:26 schreef manhattan het volgende:
[..]
Zoals ?
Als je fout redeneert, redeneer je fout.
Er bestaat een enorm verschil in culturen, opvattingen, rangen en standen. De mens ís niet hetzelfde, laat staan gelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie sluit je niet uit?
Ben ik jouw 'wij'?
Zo ja waarom, zo nee waarom niet.
Sorry takkesteeg, maar ik weet even niet wat jij met zoals bedoeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:28 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Dat is me te goedkoop manhattan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |