quote:
Je bent niet welkom!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
Succes en vooral veel plezier, ijsmeis
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
Succes en vooral veel plezier, ijsmeis
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:35 schreef SCH het volgende:
Je bent niet welkom!
Als ie maar niet verdrinktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een goed verzorgd poesje had
Het zijn toch niet SCH zijn vrijwillgers?????quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Klonk het volgende:
enne SCH je gaat er prat op dat je vrijwilligers goed behandeld en aan de andere kant roep je dat iemand niet welkom is....
welke principes bedoel je ?
Ik vind eigenlijk dat ze gisteravond deze functie niet had moeten willen aanvaarden inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Klonk het volgende:
enne SCH je gaat er prat op dat je vrijwilligers goed behandeld en aan de andere kant roep je dat iemand niet welkom is....
welke principes bedoel je ?
lees je in ofzo.. heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef frankium het volgende:
Wat is er gister gebeurd dan? Iemand samenvatting?
^- Wat hij zei dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef Verbal het volgende:
IJsmeis
Ik ben het absoluut niet eens met de gang van zaken en vind ik gewoon dat de vorige mods hier nog hadden moeten zitten en jou wens ik daarom een nare ziekte.
V.
Zo moeilijk is het niet te vinden inderdaad [14.gif]quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
lees je in ofzo.. heb ik ook gedaan![]()
Het begon dus met een post waarin ijsmeis zij dat ze F&F mod wou worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef frankium het volgende:
Wat is er gister gebeurd dan? Iemand samenvatting?
Nou, ik denk dat dat nog wel eens moeilijk zou kunnen worden..quote:
Volgens mij is er helemaal geen nieuwe mod, heb d'r vandaag (op normale mensentijdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Natalie het volgende:
Misschien kunnen we het euvel van gisteren en het verwelkomen van een nieuwe mod gescheiden houden.. ?
ze moest overwerken gister tot een uur of 4.. elke keer posts deletenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen nieuwe mod, heb d'r vandaag (op normale mensentijd) nog niet kunnen waarnemen i.i.g.
Als die rode en (donker)blauwe/paarse randdebielen van gisteravond nou hier gewoon wegblijven is trouwens niet eens een officiele mod nodig, de echte f&f'ers zorg(d)en namelijk zelf dat de boel gezellig blijft sprak een superlurker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |