Nee hoor Nem, je staat op het lijstjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach laat 'r toch. Ze heeft gewoon last van PMS. Althans..dat beweerd ze zelf
Anyway...moet ik ook nog mailen Asmo? Nee toch_
Je hebt je scherpte niet verloren, je bent gewoon kippig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Ik ga ook naar bed, ..na O'roaarrr en iets twents heb ik mijn scherpte verloren .
Ik twijfelde of dat de druïde was of de leider...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:05 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Die ja. Alsjeblieft, een punt.
oh, het begon iig met een aquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is de immens populaire bard. Legendarisch en beste kapsel award.
Dat is de integere ietwat vals zingende held/brardquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Assurancetourix
Abraracourcix dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bedoel je Abraracourix?
Eh .... ik zei het iets verhaspelderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef Asmodian het volgende:
En het is trouwens Abraracourcix, zoals AD zei![]()
Jazekerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn meeladres heb je toch nog hoop ik, Asmo?
Done!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee hoor Nem, je staat op het lijstje
Alle anderen wel graag mailen
Edit: trouwens, Nem, het zou wel handig zijn. Dan heb ik meteen jouw mail-adres zodat ik je kan mailen met specifieke info later (ik heb geen zin on m'n huisnummer enzo op Fok te posten)
En de oude man met het lekkere wijf: Nestorix.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef Asmodian het volgende:
De druide is Panoramix, de bard is Assurancetourix
Ik zou het gezegd kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef Neleos het volgende:
Dat is de integere ietwat vals zingende held/brard
Ik post hem altijd pas als de andere dicht isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat duurde even... Had je 'm nog niet klaarstaan?
Laat je niet uit je mooi ingerichte tent lokken..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:08 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Was lekker makkelijk tellen, door dat gezeik van SHE zijn er maar 6 punten gehaald in het vorige topic![]()
Whehehe het is ook altijd wat als zij een topic binnenkomtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:08 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Was lekker makkelijk tellen, door dat gezeik van SHE zijn er maar 6 punten gehaald in het vorige topic![]()
Ik doe dat meestal juist iets ervoor, dan de topiclink even pakken en hopelijk op de laatste posting in het topic mikken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik post hem altijd pas als de andere dicht is
Dat was ook het idee, ik kwam er net niet helemaal tot.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zou het gezegd kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |