Schandalig, hierdoor is de TS haast genoodzaakt om over te gaan tot het intrekken van dit aanbod. Overigens waarom zou je een kat in je eigen zwembad verdrinken ... voor je het weet zeikt de kitten uit angst en kun je weer je zwembadwater in je pool verversen. Daarom TS doe het als vroeger een grote jutten zak en vervolgens een dichtsbijzijnde sloot in de buurt vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:59 schreef Havoc het volgende:
Maar omdat een aantal galbakken het topic telkens verkloten zit het nu op slot en komen de katten niet meer aan de man.
Jij kan ook het spuitje betalen ... dan gebeurt het op een wat humaner manier. In plaats van oordelen en je opstellen als iemand die hier ver boven staat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:08 schreef tonja het volgende:
Walgelijk hoe mensen weigeren de verantwoordelijkheid voor hun huisdier te nemen, en de kat gewoon te laten castreren.
Noem je dat een zwembad?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:05 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Schandalig, hierdoor is de TS haast genoodzaakt om over te gaan tot het intrekken van dit aanbod. Overigens waarom zou je een kat in je eigen zwembad verdrinken ... voor je het weet zeikt de kitten uit angst en kun je weer je zwembadwater in je pool verversen. Daarom TS doe het als vroeger een grote jutten zak en vervolgens een dichtsbijzijnde sloot in de buurt vinden.
Je moet er gewoon voor zorgen dat je kat geen kittens krijgt als je daar niet voor kan zorgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:10 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Jij kan ook het spuitje betalen ... dan gebeurt het op een wat humaner manier. In plaats van oordelen en je opstellen als iemand die hier ver boven staat.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:12 schreef Havoc het volgende:
Mensen, denk nou even eerst aan de kittens alvorens gelijk weer de rel naar boven te halen, zo schiet het natuurlijk niet op he.
Dat is achteraf gepraat daar heeft de kitten weinig meer aan ... dus als je zon grote dierenvriend bent, als je je wilt doen voorkomen, dan betaal je dat spuitje. Wat kost zon spuitje immers 10, 15 euro?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:11 schreef tonja het volgende:
Je moet er gewoon voor zorgen dat je kat geen kittens krijgt als je daar niet voor kan zorgen.
Dat is je plicht als huisdier eigenaar.
Nou, mischien heeft de volgende klojo die een huisdier neemt er wel wat aan. Maar ja, sterilisatie/castratie kost geld he.. De handel verzuipen is een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat is achteraf gepraat daar heeft de kitten weinig meer aan ... dus als je zon grote dierenvriend bent, als je je wilt doen voorkomen, dan betaal je dat spuitje. Wat kost zon spuitje immers 10, 15 euro?
Nu moet je niet terug krabellen als je een echte dierenvriend bent betaal je het spuitje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:19 schreef tonja het volgende:
De handel verzuipen is een stuk goedkoper.
Wat een onzin, niets terug krabbelen, ik ga me daar een beetje de door anderen veroorzaakte puinzooi opruimen. Dan kan ik wel aan de gang blijven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nu moet je niet terug krabellen als je een echte dierenvriend bent betaal je het spuitje.
Boefje!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:12 schreef Havoc het volgende:
Mensen, denk nou even eerst aan de kittens alvorens gelijk weer de rel naar boven te halen, zo schiet het natuurlijk niet op he.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:24 schreef Skazminko het volgende:
Dierenhandel is toch verboden in V&A, waarom denk je dat het in F&F wel kan?
quote:Dieren te koop of gratis aanbieden
Is hier toegestaan, en niet in V&A.
Dierenvriend tot de deur van je eigen woning dus. Ik geef weinig voor dergelijke dierenvrienden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:25 schreef tonja het volgende:
Wat een onzin, niets terug krabbelen, ik ga me daar een beetje de door anderen veroorzaakte puinzooi opruimen. Dan kan ik wel aan de gang blijven.
Dat kan me geen hol schelen wat jij van mij vindt. Mensen die een huisdier nemen moeten gewoon netjes hun dieren laten castreren, en geen janktopics openenen op Fok! over hoe ze van hun kittens af moeten komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:44 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dierenvriend tot de deur van je eigen woning dus. Ik geef weinig voor dergelijke dierenvrienden.
Zwak als je een echte dierenvriend bent dan kom je met die paar euro over de burg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:49 schreef tonja het volgende:
Dat kan me geen hol schelen wat jij van mij vindt. Mensen die een huisdier nemen moeten gewoon netjes hun dieren laten castreren, en geen janktopics openenen op Fok! over hoe ze van hun kittens af moeten komen.
Er zijn weer tientallen van deze topics geopend in F&F deze zomer. De asiels zitten weer overvol. Het is elk jaar hetzelfde liedje. Gewoonweg te walgelijk voor woorden.
Maar dan kan je wel aan de gang blijven, hè. Dat werkt niet, en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:52 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Zwak als je een echte dierenvriend bent dan kom je met die paar euro over de burg.
Onzin, als ik aan jouw definitie van dierenvriend had voldaan, dan zou ik nu met minstens 20 kittens in huis zitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:52 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Zwak als je een echte dierenvriend bent dan kom je met die paar euro over de burg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |