als de film zo goed is, waarom is het dan geen goede openingspost waardig?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Van zo'n goede film mag wel een tweede topic geopend worden![]()
Omdat een OP niet altijd echt veel toegevoegde waarde heeft... Als ik kijk naar de openingspost van een Lost topic dan heeft het dat wel, maar een OP zoals die in het BoF topic staat in GAM heeft gewoon geen nut. Dat kan makkelijk af met een derde van die OP, en de rest kan men zelf wel uitzoeken, omdat het allemaal insiders zijn en het normale BF2 topic niet meer leeft...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
als de film zo goed is, waarom is het dan geen goede openingspost waardig?
Yeah, IMDb doet wonderen in deze gevallenquote:Op maandag 11 september 2006 17:41 schreef Niek. het volgende:
Vind het "remember remember 5th of november" wel leuk juist, en helemaal dat stukje waarin vrijwel alles met een v begint
@wonderer, was je er al achter dat het hugo weaving/agent smith is?
Als het geen oppervlakkige hoeren zijn, natuurlijk. Uiterlijk is niet belangrijk, uiteindelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vallen vrouwen voor mannen met maskers?![]()
Oja wie zegt dat uiterlijk niet belangrijk is?quote:Op maandag 11 september 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het geen oppervlakkige hoeren zijn, natuurlijk. Uiterlijk is niet belangrijk, uiteindelijk.
Ik, dat hoor je toch.quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Oja wie zegt dat uiterlijk niet belangrijk is?
![]()
![]()
Omdat ik het een mooie foto vond...quote:Op maandag 11 september 2006 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom die foto van je rug in je fotoboek?
Dat vond ik juist het vreemde. Veel recensenten schreven over de film dat ie holler was dan de strip (mjah, vind je het gek?) en dat de boodschap te pro-amerikaans was. Bij mij had het JUIST de omgekeerde werking...quote:Op maandag 11 september 2006 19:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb deze film nu onderhand 3 keer gezien. Eerste keer in de bios. Ik ben nog steeds onder de indruk en hoop eigenlijk dat iedereen ook beetje verder kijkt dan V's masker.
Tuurlijk is hij holler dan het boek, het hele verhaal moet in korte tijd verteld worden op een pakkende manier. Maar de boodschap zat er wel degelijk in, alleen door menig recescent verkeerd begrepen waarschijnlijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 07:24 schreef Gio het volgende:
Maar hij was dan ook holler dan dan het boek. En hoe je kan men in godsnaam zeggen dat de film pro-amerikaans was? Het ging juist compleet de andere kant op.
Dit doet me goed. Moore.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:11 schreef NoSigar het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/V_for_VendettaIk had lang geleden iets gelezen over de film wat ik al vergeten was, maar dat ging over dit stuk uit de Wikipedia:
(Alan Moore is de maker van de strip)
Alan Moore, however, distanced himself from the film, as he has with every screen adaptation of his works to date. He ended cooperation with his publisher, DC Comics, after its corporate parent, Warner Bros., failed to retract statements about Moore's supposed endorsement of the movie.[9] After reading the script, Moore remarked that his comic had been "turned into a Bush-era parable by people too timid to set a political satire in their own country.... [This film] is a thwarted and frustrated and largely impotent American liberal fantasy of someone with American liberal values standing up against a state run by neoconservatives — which is not what [the comic] 'V for Vendetta' was about. It was about fascism, it was about anarchy, it was about [England]." He later adds that if the Wachowskis had wanted to protest what was going on in America, then they should have used a political narrative that spoke directly at America's issues, similar to what Moore had done before with Britain.[10] The film changes the original message by arguably having changed "V" into a freedom fighter instead of an anarchist. An interview with producer Joel Silver[11] suggests that the change may not have been conscious; he identifies the V of the graphic novel as a clear-cut "superhero...a masked avenger who pretty much saves the world," a simplification that goes against Moore's own statements about V's role in the story. Lloyd, by contrast, embraced the adaptation.[12] A novelization of the film's screenplay was created by comic writer Steve Moore.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |