quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks van. Morgen moet geenaam jou bij Stanley door de brievenbus duwen!
Ja, dat valt echt onder algemene kennis...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef SHE het volgende:
Fine;
Hoeveel kanalen telt een numark DM 1050 mengpaneel?
*evil grin*
Daf + 1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 stuks. Links en rechts.
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Let vooral op de laatste plaats
Oh, ik dacht dat je Trouw bedoelde. Aangezien daar "Het dagboek van Anton Dingeman" in staat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
geenaam bezorgt en Stanley leest het AD....
Diequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat valt echt onder algemene kennis...
Wil je ook even het antwoord op je vorige vraag geven? Ben wel benieuwd nu wat het was.
quote:
Ja, MaJo, vind je dat niet een beetje rigoreus?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..
maar welk specifiek sóórt mensen? En uit welke stal kwamen ze?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen. Het zijn allemaal mensen.
Hoe moet je dat nou weten als je geen superfan bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.
Is een flinke rel geweest in de states en abroad en daarmee werd nog eens bevestigd dat dit genre een negatieve invloed had op de ontwikkeling van tieners
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
maar welk specifiek sóórt mensen? En uit welke stal kwamen ze?
Dus een fan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.
Is een flinke rel geweest in de states en abroad en daarmee werd nog eens bevestigd dat dit genre een negatieve invloed had op de ontwikkeling van tieners
bingoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow had ik die goed...? Ik dacht gewoon logisch te zijn. Een mengpaneel is meestal stereo. En die heeft dus maar twee kanalen. Ongeacht hoeveel bronnen je erop kunt aansluiten.
Moment.
Onzin, punk heerschtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ik spit m'n krantje aardig door, maar de enige strip die tof is, is 'Ronaldinho'. Echt te schattig!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Trouw bedoelde. Aangezien daar "Het dagboek van Anton Dingeman" in staat.
had je de vraag goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |