Mijn welgemeend dood varken (excuus) dat ik hier heb overheengelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dolores O'riordan en pavarotti?
dan ben je in dit geval tenminste WEL volledigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar goed, dat heb ik 5 minuten geleden ook al aangegeven. Misschien moet ik het stalnummer er bij vermelden?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar goed, dat heb ik 5 minuten geleden ook al aangegeven. Misschien moet ik het stalnummer er bij vermelden?
Niet WEER zo'n discussie PLZ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groond, Stanley, Groond!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Jonge Leu en oale Groand.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk punt? Van in dit topic? Moet je even geduld hebben tot het volgend topic, zoals iedereen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef SHE het volgende:
en nog 1 voor de volledigheid
waarom is mijn punt er niet bij geteld!!!
Sorry, m'n Twents is roestig. Ik werk er aan om goed met Neleos en Jojoortje (en anderen?) te kunnen communiceren.quote:
Waar moet je punt bijgeteld zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef SHE het volgende:
en nog 1 voor de volledigheid
waarom is mijn punt er niet bij geteld!!!
Hee Nem!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers over de kling.
Goedenavond!
Ik volg het iedere vrijdag op RTV Noord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Hallo, waarom weten jullie het wel precies en ik niet? Ik kom nog wel daar ergens vandaan
Ik ben al sinds 12:30 wakkerquote:
Van Jonge Leu en Oale Groond it is! Stanley_Climbfall+1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij hebt al een halve fles wijn op. Dan gaat alles wat trager. Ongeveer net zoals Tukkers spreken...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Hallo, waarom weten jullie het wel precies en ik niet? Ik kom nog wel daar ergens vandaan
Dat stuk was ik juist vergeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
ik vist 'Van Jonge Leu' maar niet hoe het verder ging
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef geenaam het volgende:
Die soap wordt ook op Rtv Utrecht uitgezonden echt grappig om te zien. Maar mensen ik ga slapenEnnuh SHE je bent wel lief hoor
![]()
Trusten!
Ik heb helemaal niks gedronken joh!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jij hebt al een halve fles wijn op. Dan gaat alles wat trager. Ongeveer net zoals Tukkers spreken...![]()
Behalve hier in de Randstad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedronken joh!
En iedereen in Nederland volgt die serie dus....
Jij denkt dat ik telkens na elke vraag de puntentelling bijwerk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik er 3 ( de emerald kwestie )
maar volgens de 'regels' 2
dus SHE > stalnummer 2
Ja, denk het wel. Wil in ieder geval even langs komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Neleos - kom je de 26e nog?
Zelfde vraag geldt eigenlijk voor alle anderen die hier zijn en nog niet gemaild hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |