Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
Is het antwoord al gegeven?
Asmo, ik zeg meteen even dat ik zo ga slapen. Gisteravond moet echt een uitzondering zijn. Moet weer in een goed ritme komen.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon wetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb gespiekt op Wiki. Ik heb niet het idee dat iemand die geen fan is dit kan weten.
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.
Lieve, lieve vrouw.. taalgebruik?? Kom op..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon weten
Hier. Deze geweldige platen heb je vanmiddag nog gemist. Kun je je cultuurgaten dichten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hai.. creatief brein en mijn grote voorbeeld. In alles.
Was het dan een bandlid dat schoot? In Seattle?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemd
je bent een eitje...
scuziquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lieve, lieve vrouw.. taalgebruik?? Kom op..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het dan een bandlid dat schoot? In Seattle?
geenaam wist het wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
[..]
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon weten
Hahaha.. Je weet me altijd te verrassen. Brand me een cd'tje en overhandig het me plechtig tijdens you-know-what you-know-where??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hier. Deze geweldige platen heb je vanmiddag nog gemist. Kun je je cultuurgaten dichten.
Klik 1
Klik 2.
Hoef je niet meer Pierre en Wilma grijs te draaien.
Ik heb je nergens uitgescholdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
geenaam wist het wel.
En voor het geval dat je het leuk vindt om me uit te schelden: Ik luister bijna nooit naar RHCP.
Dus daar had je een misser.
Dan zit ik zeker met een andere SOIA in de war...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemd
je bent een eitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |