Woooow... SHE maakt er werk van...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:04 schreef SHE het volgende:
euh hallo
de vraagsteller vroeg om 3 aanduidingen en die gaf ik
niet 4 !!!
ik WEET dat het er 4 zijn, sterker nog..dwing me niet er een doos eieren bij te pakken, want die zitten ten overvloede in mijn koeling.
de stalnummers zijn niet eventueel, want elk pak eieren wat ik koop,l staat het op...
en ik heb het bewijs![]()
juistquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:03 schreef JufJoop het volgende:
De eicode 3-EE-5823107 bevat de volgende informatie:
de hen die dit ei heeft gelegd is gehuisvest in een legbatterij. 3-EE-5823107
het ei komt uit Estland. 3-EE-5823107
het bedrijfsnummer is 58231. 3-EE-5823107
het stalnummer is 07. 3-EE-5823107
Dat is wikipedia
Dus jij wil zeggen dat jij het beter weet dan dat eierdopmannetje uit dat eerder geposte flashfilmpje?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:04 schreef SHE het volgende:
euh hallo
de vraagsteller vroeg om 3 aanduidingen en die gaf ik
niet 4 !!!
ik WEET dat het er 4 zijn, sterker nog..dwing me niet er een doos eieren bij te pakken, want die zitten ten overvloede in mijn koeling.
de stalnummers zijn niet eventueel, want elk pak eieren wat ik koop,l staat het op...
en ik heb het bewijs![]()
euh, ik weet uit mijn hoofd wat er op een doos staat , zoals ik al eerder posttequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat jij het beter weet dan dat eierdopmannetje uit dat eerder geposte flashfilmpje?
T geeft niet hoor... iedereen maakt weleens een foutje...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgende keer vraag ik maar om de naam van de hond van Mickey Mouse geloof ik...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
T geeft niet hoor... iedereen maakt weleens een foutje...![]()
Het enige juiste antwoord!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een geneuzel over eieren. Ik neem gewoon eieren waar XL op de doos staat. 6 in de pan met een paar repen spek.
Goed ontbijt om de dag mee te beginnen!
Mooi, volgende vraag graag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
Ik ga hier echt niet meer over in discussie...het is bijna belachelijk.
Jij maakt er een probleem van. En volgende vraag idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet meer over in discussie...het is bijna belachelijk.
Oeh daar heb ik mie zin in nu!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een geneuzel over eieren. Ik neem gewoon eieren waar XL op de doos staat. 6 in de pan met een paar repen spek.
Goed ontbijt om de dag mee te beginnen!
er is in deze geen sprake van aanvullingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
SHE, ben je ongesteld ofzo?
Mijn opmerking over het puntensysteem was enkel om je te laten zien dat de ene keer iemand jouw antwoord aanvult, en de andere keer jij dat van een ander. Maar nu loop je wel erg te drammen en te zeuren...
HOU NOU EENS OP EN STEL DE VRAAG!!!!!11quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
er is in deze geen sprake van aanvulling
de vraagsteller vroeg om 3 feiten en die heb ik als enige gegeven
dat ik weet dat het er 4 zijn doet er niet toe, en was de vraag ook niet
en nu doet men moeilijk over het feit dat dat niet zou kloppen...sorry, maar dan zitten we niet op hetzelfde level. Niemand heeft mij aangevuld, ik heb de vraag 100% correct beantwoord
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef geenaam het volgende:
Ben je al bezig met een vraag SHE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |