Ohquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:02 schreef Ruuub het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat die gast bedoelt met "ah ik zie dat je je profiel weer terug hebt"..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef Bierbroeder het volgende:
geef dan een link ^^
wheheh du bist gepwnt wie unne n00bquote:Ik had je al gezegt dat ik niet van Kudos hou.Sorry dat ik er niet op geil.Er bestaan ook nog wat normale mensen.Sorry dat ik nu je droom verpest om mij kudos te geven . er op.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:27 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
wheheh du bist gepwnt wie unne n00b!!:!D:D!:D!:D!:D!:D:!D:D!:D:D
:D:
![]()
![]()
111!11!1eee'n
de hoer
quote:demonseeker14 -> Nee je kunt niet over me heen voor geld en ten 2e ook al niet gratis en ook al niet voor kudos dus nee geen hoer sorry voor jou .
In plek van, whehehehehehhe en dan nog [NL] ook wehehehehe, n00b.quote:Moet je misschien normaal typen.en bier zuipen in plek van breezah.
ik dacht dat het een belg wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:40 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
In plek van, whehehehehehhe en dan nog [NL] ook wehehehehe, n00b.
Heb ik dat gezegd dan?quote:O dus jij denkt dat ik nu serieus ben .Wat ben jij snugger.
Geintjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:48 schreef demonseeker14 het volgende:
Okay nu is het oorlog.
Posticatus gaat eensch snel heen.
Goeie plannetje gek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kom geef hem een breezah en 10 kudos
Nee hoor, sorry enzo.quote:Nee maar je doelde er wel op .
Ik ben geinfecteerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:53 schreef Bierbroeder het volgende:
demon kijk uit je begint net als een breezah te praten
Zal ik mijn tieten nog laten zien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:56 schreef Jimbo het volgende:
hmzzz meer mensen daar !
Voor de webcam?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:57 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Zal ik mijn tieten nog laten zien?![]()
Jij blij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef Jimbo het volgende:
@ ego , die mag je wel hier laten zien !
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:01 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ratelslangetje![]()
Jij ooit een breezah geweest?
Toen ik jong was bestond dat nog niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:01 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ratelslangetje![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:01 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ratelslangetje![]()
Na dat moment was het niet leuk meer, achja, ik heb me vermaakt met deze ongein midden in de nacht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:48 schreef Drumpie het volgende:
ik denk dat die apen users vandaar het topic hebben gelezen toen dat wijf ofzo die link gaf en toen erop zijn gekomen en verwijderd
Hehe, gisteren? dat was vandaag nog!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Bierbroeder het volgende:
dat was zeker lachen gister.
Domme breezah's![]()
Dit nog kunnen volgen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hehe, gisteren? dat was vandaag nog!![]()
Mijn internet viel uit, dus ik kon het niet meer volgen![]()
Wie gaat er zometeen nog meer mee naar sugabes/forumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:32 schreef prof.bierbekje het volgende:
en toen..........
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:41 schreef Dont_Panic het volgende:
Ik heb weer heel wat gemist merk ik wel
quote:volgens mij ben jij dat niet en gewoon een foto genomen maar als jij dat wel ben dan heb je een dikke 10 verdient![]()
![]()
![]()
Overal en nergensquote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb al 50 kudos ^^
Ik las dus ook echt Kut Kankerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder heeft sjans![]()
[afbeelding]
Ookal las ik eerst wat anders op der shirt![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:02 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Ik las dus ook echt Kut Kanker
Op haar profiel staat ook zoiets van: "Nee, er staat geen Kut Kamper"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:02 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Ik eigelijk ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:02 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:06 schreef Bierbroeder het volgende:
Dit profiel is geblokkeerd.
WTF!!
Mijn kachel profiel is gewoon gepwnt
Fucking breezah!!quote:Beste kachel,
Je profiel op SB/SD is zojuist gesloten door een van onze moderators.
De reden die is opgegeven is:
Als je van mening bent dat dit onterecht is kun je contact opnemen met onze helpdesk via www.sugababes.nl/contact
Met vriendelijke groet,
Sugababes.nl
Maar dat snappen ze niet.quote:Hallo sugababes,
Mijn profiel "kachel" is net geblokkeerd.
Maar wat is daar de reden van?
Ik vind het hier heel gezellig op sugababes dus zouden jullie mijn profiel kunnen unblokken?
Bedankt,
Kachel
quote:HaLo mE PrOfI3L KaGeL I$ nEt gEbLoK3Rd
m4r!!!!!! hIhI LoL DuZz wAt iS DaR De r3dEn vAn
iK???!!!!!? hIhI LoL DuZz vInD HeT HiEr hEl gEzElIg oP $uGaBaBs dUs zOuDeN JuLi3 Me pRoFiEl kUnEn aLs?!!?!? hIhI LoL *oNe lUv*
quote:Bedankt voor je mailtje naar de Helpdesk van Sugababes.nl / Superdudes.nl
LET OP!
Mails met vragen die al beantwoord worden in onze FAQ (http://www.sugababes.nl/faq), zullen niet langer door ons beantwoord worden.
Wij streven ernaar de overige vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef Orcaman1984 het volgende:
Weer gesloten! Ze hebben daar wel een laag gevoel voor humor zeg!![]()
---
Dit topic is gesloten, reageren is dus niet mogelijk.
Reden: Onzin / nutteloos
Door: Girlgamer
![]()
quote:De Huiskamer
Rustig na een lange dag school uitrusten achter de computer en eens over wat minder serieuze onderwerpen praten, dat is de Huiskamer.
Posts in dit forum tellen niet mee voor je postcount.
Snap het ook nietquote:Ontvangen op: maandag 07-08-2006 00:41 van: http://www.superdudes.nl/BlueVision
'Nutteloze' topics kan je in de Huiskamer plaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |