Klopt, maar waarschijnlijk hebben zij een vast contractquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit soort fouten moet ik toch echt niet maken op mijn uitzendwerk!![]()
Nou ja, nog even en je hebt er misschien geen last meer van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ieuwww, dit jaar heb ik er al 3x moeten bellen waar mijn loon blijft...
Mevrouw: heeft u toen wel gewerkt, toen ik belde dat ik week 15 niet op mijn bankrekening zag?
GVD, ik heb dit werk zelf gezocht en gevonden. Alleen het bedrijf neemt geen mensen aan. Dat betekend dat ik al 3 jaar als uitzendkracht er werk.
Tuurlijk heb ik toen gewerkt! Die mutsen die van Randstad weten niet eens wie ik ben, ze moeten alleen uitbetalen!!
En nu?
Ik heb week 24, 26 en 28 niet gehad!
Morgen even bellen. wat een stel randdebielen!!!
Idd rekening mee houden, je weet hoe de (flex)wet in elkaar steekt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou ja, nog even en je hebt er misschien geen last meer van.
Hetzij omdat je ander werk moet gaan zoeken, hetzij omdat je een contract van het bedrijf zelf hebt gekregen.
Ik kijk er weinig naar, dat is misschien wel luxe en mijn fout maar dit kunnen ze niet maken!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Idd knap flut, maar kom je daar nu pas achter? ze verlonen toch wekelijks?
Ranstad is![]()
Groetjes de concurrent![]()
Rand(stad)debielenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ieuwww, dit jaar heb ik er al 3x moeten bellen waar mijn loon blijft...
Mevrouw: heeft u toen wel gewerkt, toen ik belde dat ik week 15 niet op mijn bankrekening zag?
GVD, ik heb dit werk zelf gezocht en gevonden. Alleen het bedrijf neemt geen mensen aan. Dat betekend dat ik al 3 jaar als uitzendkracht er werk.
Tuurlijk heb ik toen gewerkt! Die mutsen die van Randstad weten niet eens wie ik ben, ze moeten alleen uitbetalen!!
En nu?
Ik heb week 24, 26 en 28 niet gehad!
Morgen even bellen. wat een stel randdebielen!!!
Fase A 78 weken Fase B 24 maanden echter zul jij ook nog in de oude fase regeling hebben gezeten, dus 1,2,3. Hiervan hoeven ze niet alles mee te nemen maar als je steeds bij 1 hetzelfde bedrijf hebt gezeten kun je gewoon 3,5 jaar aanhouden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap het sowieso niet, ben al vanaf 3 april 2004 aan het werk en ik hoef pas in oktpber 2007 3 maanden eruit...
Dat lijkt me veel te lang maar ja ze zeggen het..
Komt wel aardig overeen danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Fase A 78 weken Fase B 24 maanden echter zul jij ook nog in de oude fase regeling hebben gezeten, dus 1,2,3. Hiervan hoeven ze niet alles mee te nemen maar als je steeds bij 1 hetzelfde bedrijf hebt gezeten kun je gewoon 3,5 jaar aanhouden.
Werk je met loonbriefjes? Of wordt het aantal gewerkte uren op een andere manier bijgehouden? Wat voor contract heb je? Een contract voor een vast aantal uren per week, wat betekent dat je dat aantal uren sowieso uitbetaald krijgt? Ook wanneer je ze bijv. door vakantie niet werkt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik werk er pas 2 1/2 jaar... het lijkt veel langer![]()
en toch... randstad moet het loon uitbetalen!!! Er moeten toch meer mensen last van hebben?
Meestal gaat het mis als het uitzendbureau de uren te laat doorkrijgt, dan kunnen ze het niet meer goed verwerken als volgens hen de week al klaar is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:01 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me af of randstad in geval van zo'n contract toch alleen uitbetaalt wanneer zij de uren hebben doorgekregen van de opdrachtgever. Denk het wel eigenlijk.
Vraag is dan, bij wie ligt de fout, bij Randstad of de opdrachtgever die de gewerkte uren moet doorgeven.
Ik zou trouwens sowieso bij Randstad om opheldering/uitleg vragen, zeker aangezien dit vaker voorkomt.
3 maanden eruit in 2007? Wil je voor altijd als uitzendkracht blijven werken???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap het sowieso niet, ben al vanaf 3 april 2004 aan het werk en ik hoef pas in oktpber 2007 3 maanden eruit...
Dat lijkt me veel te lang maar ja ze zeggen het..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |