okeej heb me geregistreerd onder egbertweis en FOK!. en toen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Even doorlezen en eventueel aanmelden
Ik denk dat 1 dag SF om de week vaak zat is!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Mr_Baus het volgende:
gefeliciteerd inco!
PEILING:
Wie voelt er wat voor om komend weekend al een SF weekend te houden?? Server raakt vol, het is leuk, het is cool, het is geweldig![]()
Het is AMAZING JIM!!]
Er moet meer SF gespeeld wordenPersoonlijk zou ik zelfs graag een vaste dag in het weekend als SF dag zien.. bv elke zaterdag.
Wie stemt in? Denk aan de puntjes![]()
Ik ben al sinds het begin aangemeld en iedereen is in mijn buddylist.. echter ik kan niet vinden hoe ik me bij de clan voeg..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
okeej heb me geregistreerd onder egbertweis en FOK!. en toen?![]()
heb me net gerigistreerd, maar hoe meld je je aan bij de BoFclan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Done! Was al lid maar had mijn clan nog niet ingevuld!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Ik stond gewoon al in die lijst..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef escape_nl het volgende:
Sorry maar we hebben een tijdje geleden hier al over gesproken en naar aanleiding daarvan een schema gemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 dag SF om de week vaak zat is!
donequote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb me net gerigistreerd, maar hoe meld je je aan bij de BoFclan?
xxxn00b
Krijg ik dan zo'n ding ook opgestuurd ??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:54 schreef jpjedi het volgende:
DIAMOND
Zou jij niet als de sodemieter je foto opsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
jajaja ook als je dus niet meegaat hebben we toch je foto nodig..het is niet voor het feest maar het is voor een jubileumgeschenk.
je hebt mijn kop al gezien, en van andere leden ook alquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Krijg ik dan zo'n ding ook opgestuurd ??![]()
Anders kunnen jullie allemaal mijn kop en ik jullie kop niet..
precies, ik vecht nu tegen lege voertuigen en lantaarnpalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op dit moment ownt escape onze server
Gewoon als enige BoF-er
zou wel willen maar men baas vind t niet zo prettig ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies, ik vecht nu tegen lege voertuigen en lantaarnpalen.
Je kan het beste een lantaarnpaal van rechts benaderen want hij denkt dat je van links komt.
Kom op nietsnutten, niet teveel posten maar de server vullen
Zelf verpakken. Elk postkantoor kan je het afleveren geloof ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
En even over een pakketje versturen.. Kan dit gewoon op het dichtsbijzijnde postkantoor? En moet je het product zelf verpakken etc of kan dit op het postkantoor?
Ah de gevreesde kleiduif-ribbonquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Je moet wat voor een nieuwe ribbon
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/th_verveling.jpg]afbeelding][/URL]
haha dat filmpjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef escape_nl het volgende:
Je moet wat voor een nieuwe ribbon
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/th_verveling.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah de gevreesde kleiduif gans-ribbon![]()
deze zin snap ik even niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Puni
Dan maar hier, aangezien de admins er een gewoonte van hebben gemaakt om een vraag te stellen, waarop de normale gebruikers niet kunnen antwoorden
Met die bedoel ik: Jij stelde een vraag in een topic waar ik niet mag posten. JP deed laatst hetzelfde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
deze zin snap ik even niet.
System1983 uit mijn hoofd. Ik zoek het even op.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef BattleLies het volgende:
Weet iemand hier de de bf2 naam van kievit19??
Ooh ja! Je bent een FOD'er .. stom hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Staat in mijn sig
[FoD]-PoSTMaN
[BoF]-Gans
loop es ff over die claymore heenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben weer op zoek naar een BF2 account naam .. deze keer van Thunderbird! Wie weet het?!
???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loop es ff over die claymore heen![]()
THUNDER_Bird_NLquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben weer op zoek naar een BF2 account naam .. deze keer van Thunderbird! Wie weet het?!
Vette Winkel !!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:47 schreef egg-bird het volgende:
weet iemand nog een mooie site waar je upgrade setjes kunt kopen voor je systeem???
Je hebt hem met de verkeerde zijde naar de muur geplaatst, nu gaat die nooit afquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loop es ff over die claymore heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |