Maar wel over k_man zelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga geen grapje maken over k_man's auto.
O, helaas. Dan zit ik weer opgescheept met de intelligente vrouwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het gaat om de inhoud van de auto, en dan bedoel ik de persoon die erin zit. Het liefst ook achter het stuur.
Moet je daar weer een gesprek mee voeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef broer het volgende:
[..]
O, helaas. Dan zit ik weer opgescheept met de intelligente vrouwen.
Oh, en dan moet je zeker ook weer luisterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je daar weer een gesprek mee voeren.![]()
Dat ís luisteren, Erik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en dan moet je zeker ook weer luisteren, in plaats van af en toe knikken en instemmende geluiden maken.
Nou... Ik kan heel goed knikken en instemmende geluiden maken zonder te horen wat er gezegd wordt, hoor.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:05 schreef broer het volgende:
[..]
Nou... Ik kan heel goed knikken en instemmende geluiden maken zonder te horen wat er gezegd wordt, hoor.
Ik dacht al wel dat jij zo'n beeld van mij had.quote:
Maar je hebt een kat, dat maakt veel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat jij zo'n beeld van mij had.
Komt het mooi uit dat ik er ook nog eens aan voldoe.
Het mág hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga geen grapje maken over k_man's auto.
Grapje, zeker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
Ben je weer in zo'n bui dat elk woord uit je getrokken moet worden?
Misschien was ik wel elders op het forum iets aan het lezen en kon ik je daarom niet onmiddellijk antwoord geven?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:11 schreef k_man het volgende:
Je begint over iets dat je kennelijk nogal bezig houdt. Daar vraag ik dan wat over, waarop jij heel kortaf reageert met niks zeggende antwoorden.
Dus daaruit maak ik op dat kennelijk weer eens elk afzonderlijk woord uit je getrokken moet worden. Het kan ook zijn dat je geen zijn hebt er iets over te zeggen, maar dan vraag ik me af waarom je het ter sprake brengt. Of is het zo dat je moeite hebt met het formuleren van gevoelens of motivaties voor je handelen? Een soort sociale blokkade?
Dat is nu eens een mannelijke opmerking, Erik!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en dan moet je zeker ook weer luisteren, in plaats van af en toe knikken en instemmende geluiden maken.
Wacht dan ff met antwoord geven. Alleen een nee staat zo chagrijnig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
Misschien was ik wel elders op het forum iets aan het lezen en kon ik je daarom niet onmiddellijk antwoord geven?
Je doet wel heel erg je best om alles wat ik zeg verkeerd op te vatten, geloof ik. Kennelijk heb ik je een keer het idee gegeven dat ik je niet mag, zodat nu alles wat ik zeg zo opgevat wordt dat het dient ter ondersteuning van dat idee.quote:Verder vind ik dat je nu wel behoorlijk lullig begint te doen met 'weer eens elk afzonderlijk woord uit je trekken' en 'een soort sociale blokkade'. Kennelijk heb je iets tegen me.
Geen rechten om dit topic te bekijken!quote:
Tja, dan is het natuurlijk niet gek dat LXIV denkt dat er alleen maar homo's in dit topic posten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef k_man het volgende:
Van mijn auto staan geen foto's online, maar het is er zo een:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet deze dus, maar wel dit model en deze kleur. Andere velgen en ander interieur.
't Is ook niet leuk om nou al een paar keer voor chagrijnig uitgemaakt te worden. Als je merkt dat iemand dat niet zo waardeert, dan hou je daar toch mee op?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Wacht dan ff met antwoord geven. Alleen een nee staat zo chagrijnig.
[..]
Je doet wel heel erg je best om alles wat ik zeg verkeerd op te vatten, geloof ik. Kennelijk heb ik je een keer het idee gegeven dat ik je niet mag, zodat nu alles wat ik zeg zo opgevat wordt dat het dient ter ondersteuning van dat idee.
Is het niet ook andersom? Als je merkt dat je steeds een chagrijnige indruk maakt, dat je dan eens probeert wat positiever te reageren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is ook niet leuk om nou al een paar keer voor chagrijnig uitgemaakt te worden. Als je merkt dat iemand dat niet zo waardeert, dan hou je daar toch mee op?
Een beetje poppenkast spelen? Mag ik daarvoor bedanken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het niet ook andersom? Als je merkt dat je steeds een chagrijnige indruk maakt, dat je dan eens probeert wat positiever te reageren?
Neem je het dat niet meer zo zwaar op als ik niet bulder van het lachen om je grappen?quote:
Wheheheh. Wie neemt hier de dingen nu veel te serieus op?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem je het dat niet meer zo zwaar op als ik niet bulder van het lachen om je grappen?
Lekker!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
ha, gezellig. Iemand een koekje erbij?
Jij bent gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Wheheheh. Wie neemt hier de dingen nu veel te serieus op?![]()
Ja, als je het vaak genoeg zegt, word ik dat vanzelf.quote:
Wat voor koekjes?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef k_man het volgende:
Zo. Nu we de feiten helder hebben kunnen we verder denk ik.
Conclusies:
1. k_man is niet grappig
2. Lienekien is chagrijnig
3. AR en k_man houden van koekjes
4. Zowel de mannen als de vrouwen hier zijn niet charmant
Iedereen mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |