wat hij zegtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Toffe gozer, en dat over die sigaar. Die heb ik hem nog nooit zien roken in de keuken (bijna alle afleveringen gezien)
je haalt de woorden uit mijn anus!!!quote:
De schuldige-omstander van geenstijlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ja op fok is alles wat WIT is Zwart en Zwart is Wit. Maar Herman is ECHT een sjofele tofferd
gvd topic nd klotuh manhattan is het met me eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:55 schreef manhattan het volgende:
Toffe, nuchtere hollander zonder al teveel spatjes.
Grote bek, maar dat mag ook als je eigenhandig zo'n imperium uit de grond stampt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd topic nd klotuh manhattan is het met me eens![]()
NEEN!!! zie mijn fotoboek voor uitleg. Aan het niveau van Geen stijl waag ik me trouwens niet...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef manhattan het volgende:
[..]
De schuldige-omstander van geenstijl?
hoezo, te hoogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
NEEN!!! zie mijn fotoboek voor uitleg. Aan het niveau van Geen stijl waag ik me trouwens niet...
juist hoge infantiliteitquote:
hij is kaal tjekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij is kaal, rookt sigaren en kan lekker koken... what more can a girl wish for.![]()
[HOMO] #1765 - Johoho en een fles rosé!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is kaal tjek
rookt sigaren tjek
kan lekker kolen tjek
manhattanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:41 schreef manhattan het volgende:
[..]
[HOMO] #1765 - Johoho en een fles rosé!
Sorry, ik heb een vriendin.quote:
vergeet die enorme paarse trui van em nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij is kaal, rookt sigaren en kan lekker koken... what more can a girl wish for.![]()
Ik las onlangs dat zijn nieuwe programma ondertiteld gaat worden, vanwege de slechte verstaanbaarheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
Ik versta die voice-overs ban hem bijna nooit.Verder is het wel aardig programma.
En moet nu ook zonodig z'n mondje roeren in de programma's van herman...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef Dr.Nase het volgende:
Die compagnon van hem David Wouwel, da's pas een arrogante lul. Denkt dat ie alles weet maar krijgt niks voor elkaar.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:54 schreef RB-tje het volgende:
[..]
En moet nu ook zonodig z'n mondje roeren in de programma's van herman...
Nee, TTquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs toen je de OP had gelezen hè![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |