Ja, weekje geklommen. Daarvoor nog twee weken naar curacao geweest. Dat was trouwens wel genieten van de lekkere negerinnetjes!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:19 schreef cerror het volgende:
Dus je bent naar oostenrijk geweest?
Mooie natuur of niet?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Hakbar het volgende:
Nouja, ik met een klopfer ebenso gross wie die grossklokner lekker ertegenaan,
Dat is echt het enige dat dit topic wil zeggen ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:04 schreef fratsman het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-de-playa-uithangen-op-vakantie topic.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat is echt het enige dat dit topic wil zeggen ja.
Een heel verhaal maar het komt er gewoon op neer dat je een of ander wijf uit de kroeg geneukt heb. Maak daar dan een topic over, dan wil ik je best een schouderklopje geven maar op deze manier is het triest
Heb je wel eens TMF gekeken? Daar is dat heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:30 schreef Hakbar het volgende:
Maar OT: worden meisjes dan niet meer opgevoed? Natuurlijk leuk om ze te misbruiken, maarja, de cultuur moet wel een beetje in tact blijven!
Ah die Grossklokner in Oostenrijk heb ik ook ooit nog eens beklommenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Hakbar het volgende:
Nouja, ik met een klopfer ebenso gross wie die grossklokner lekker ertegenaan
grote mond voor klein ventje...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen op internet dat je een zwitsers wijf van 109 kilo hebt geneukt
Dat ligt in Oosterrijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
grote mond voor klein ventje...
Als je niet eens weet waar Tirol ligt, moet je ook niet reageren
En je blijft volhouden dat je niet op het kamp woont ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat ligt in Oosterrijkjeweet.
Want das van zo'n liedje wat wij op dvd hebben
Dit is wat ze zingen:
Bin ich in Ostenrijke met vakantie, dan zing ik so gern ooooh Sjonnieiets met beun ofzo, want ich finde das so schon van in Osterreich tot in nederland
Dat bespreek je maar godverdomme met mijn advocaat kankerknuppel !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je blijft volhouden dat je niet op het kamp woont ?![]()
1 Eerst het bewijs uit de filmpjes, ( marmeren beplakte duren enzo )quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat bespreek je maar godverdomme met mijn advocaat kankerknuppel !
5. Misschien was " Jennifuuur " wel op vakantie in oostenrijk en heeft TS haar geneukt. Die kampsletjes neuken namelijk met elke gozert.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 Eerst het bewijs uit de filmpjes, ( marmeren beplakte duren enzo )
2 De Brommers
3 Taalgebruik
4 Je buurt waar je in woont
En nu dit ... jaaah jij woont op het kamp![]()
![]()
Je kan ook debiel gaan door denken jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
5. Misschien was " Jennifuuur " wel op vakantie in oostenrijk en heeft TS haar geneukt. Die kampsletjes neuken namelijk met elke gozert.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:04 schreef fratsman het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-de-playa-uithangen-op-vakantie topic.
Post is wat filmpjes van jou dan? Kunnen we kijken waar jij woont, wat je doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 Eerst het bewijs uit de filmpjes, ( marmeren beplakte duren enzo )
2 De Brommers
3 Taalgebruik
4 Je buurt waar je in woont
En nu dit ... jaaah jij woont op het kamp![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Post is wat filmpjes van jou dan? Kunnen we kijken waar jij woont, wat je doet.![]()
Pauper![]()
Je kan ook als een debiel alle posts hier op fok! serieus nemen natuurlijk.......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan ook debiel gaan door denken ja![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |