Hear, hear. Misschien kan je de titel veranderen in 'AKQ - Slowchat'? Haalt meteen de angel uit de TT.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef laffer het volgende:
lieve schatten, ik lees ook dit topic veelvuldig door en ik wil jullie vriendelijk vragen te stoppen met het vingertje wijzen naar elkaar.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hear, hear. Misschien kan je de titel veranderen in 'AKQ - Slowchat'? Haalt meteen de angel uit de TT.
Dus de eerste keer dat je de TT zag dacht je nog niet van "hey..."?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef laffer het volgende:
lieve schatten, ik lees ook dit topic veelvuldig door en ik wil jullie vriendelijk vragen te stoppen met het vingertje wijzen naar elkaar.
tuurlijk wel, maar om er dan meteen bovenop te duiken...ochquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus de eerste keer dat je de TT zag dacht je nog niet van "hey..."?
Dus je laat ons eerst het hele koekblik leegeten om vervolgens te zeggen dat het niet mag?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar om er dan meteen bovenop te duiken...och![]()
ik vind dit soort topics prima, alleen had ik wel gehoopt dat jullie er nu zo langzamerhand wel uit warenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je laat ons eerst het hele koekblik leegeten om vervolgens te zeggen dat het niet mag?
Er komen altijd weer nieuwe Googelaarsquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind dit soort topics prima, alleen had ik wel gehoopt dat jullie er nu zo langzamerhand wel uit waren![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je laat ons eerst het hele koekblik leegeten om vervolgens te zeggen dat het niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |