Maar je was toch aan het verhuizen de dag van de meet? Ging er daarom vanuit dat je bij je ex weg wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik woon nu nog bji m'n ex en daar wil ik wel weg eigenlijk![]()
we zijn samen verhuisdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je was toch aan het verhuizen de dag van de meet? Ging er daarom vanuit dat je bij je ex weg was
Goed, ik doe echt m'n best, maar het lukt niet met die stomme afbeeldingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet
1. Je quote de op van het vorige topic en zet die in het nieuwe topic.
2. Je haalt de quote tags weg.
3. Zet de url van de plaatjes hier tussen [[url= ]afbeelding[/url]]
4. je veranderd boven aan de op in welk deel we zitten
5. je update de ranglijst.
6. je meldt bovenaan de ranglijst dat je het vorige deel geteld hebt.
sorryquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Etcetera het volgende:
dat vind ik dom
je bedoelt het toch goed, en dat het niet lukt kun je meestal niets aan doen: je weet het gewoon niet.
ik ben aan het kijken of we de OP in de wiki van Fok kunnen zettenis makkelijker denk ik
Je hebt het heel goed gedaan hoor soempiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Is er iemand een aan het openen of zal ik het maar weer doen?
Jij niet! jij bent niet domquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sorrymaar ben net uit bed dus nog niet helemaal wakker en vrolijk
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt het heel goed gedaan hoor soempie![]()
nogmaal sorry
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sorrymaar ben net uit bed dus nog niet helemaal wakker en vrolijk
![]()
Middaghumeurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yuri heeft een ochtendhumeur?
Nu wel weer vrolijk neem ik aan![]()
Ochtendhumeur??? Jemig man, half vierhahahaha
Klopt, maar in de praktijk zijn er altijd mensen die dan toch op hem in gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:22 schreef vipergts het volgende:
Als jayhawk nu googeld waarom beantwoord je zijn vragen dan als je zijn vragen niet beantwoord of hem doodleuk zijjn punten niet toekent is het zo over. Ik doe nu niet zo heel vaak mee maar het lijkt mij vrij simpel
Kun jij niet gewoon van een flatgebouw springen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef Jayhawk het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon de topictitel aanpassen?
we hebben 'm toch al érgens op een wiki staan? Dacht dat iemand die eens een keer had gemaaktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Etcetera het volgende:
ik ben aan het kijken of we de OP in de wiki van Fok kunnen zettenis makkelijker denk ik
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon van een flatgebouw springen?
Wat een oppervlakkige opmerkng Wacht maar totdat er iemand dood naast je neervalt nadat diegene van de martinitoren is gesprongen. Wedden dat je die opmerking niet meer maakt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon van een flatgebouw springen?
Dat maken alleen biologen mee, denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef Jayhawk het volgende:
Wat een oppervlakkige opmerkng Wacht maar totdat er iemand dood naast je neervalt nadat diegene van de martinitoren is gesprongen. Wedden dat je die opmerking niet meer maakt!
Bwa... Even je kleren in de wasmachine en zelf onder de douche om de spetters van je af te halen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige opmerkng Wacht maar totdat er iemand dood naast je neervalt nadat diegene van de martinitoren is gesprongen. Wedden dat je die opmerking niet meer maakt!
Ik wed niet met psychopaten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ach.. hangt er van af wie het is..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en jij hebt mailquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Er is een subforumban voor Jayhawk aangevraagd wegens spelbederf. Eerst kort, indien nodig wat langer. Laten we het sportief houden met z'n allen, ok?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Er is een subforumban voor Jayhawk aangevraagd wegens spelbederf. Eerst kort, indien nodig wat langer. Laten we het sportief houden met z'n allen, ok?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef NJ het volgende:
Jayhawk kan even 24 uur de encyclopedie gaan bestuderen, zodat hij, zodra hij terugkomt, niet meer hoeft te googelen.
* Nembrionic had dat ook al gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef MaJo het volgende:
't Is gewoon irritant. Als Bio écht Jayhawk is dan krijgtie wél een IP ban. En dat scheelt een hoop gezeik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
hoe meer aandacht je hier aan geeft....enz.
hij is al wegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is gewoon irritant. Als Bio écht Jayhawk is dan krijgtie wél een IP ban. En dat scheelt een hoop gezeik.
Dus het is écht een kloon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |