Ik compenseer jouw onverschilligheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee, jij? ik zie trouwens dat je voor het laatst in deel 259 gepost hebt, dus behalve relschoppen zie ik niet in waarom jij je zo druk maakt.

quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
dat kun je geen criterium noemen
![]()

De 'oude rotten' zien we inderdaad steeds minderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:36 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het laatste volgens mij. Het is totale anarchie nu van de harde kern alleen nog de naïeve prinses MaJo over is gebleven.

Natuurlijk zijn nieuwe gezichten altijd leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:34 schreef kniertjeh het volgende:
Nou ik ben ook newby en ik weet niet alle vragen... maar dan vind ik het wel leuk als er eens een vraag is die ik ''zelf'' weet hem kan antwoorden. Oke ik ben misschien wat te lollig aanwezig maar dat moet toch kunnen of niet? is ik irri?

Je vergeet nog iemand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Homdeck het volgende:
er zijn meer hoor die al heel lang posten. Ik noem een Berkery, Daffodil en ikzelf ben er ook al vanaf topic 1

je hebt gelijk. neleos moet er ook nog bij.quote:

We zijn hier recht door zee dus ja of neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar is de optie 'Geen mening / weet niet'?

Wat wil je nu dan met een poll waar je niet eens blanco kan stemmen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zijn hier recht door zee dus ja of nee![]()

quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
4. Lekker belangrijk

quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Goh wie zou de enige zijn die nee heeft gestemt![]()

quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
4. Lekker belangrijk
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik compenseer jouw onverschilligheid.

2x neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Goh wie zou de enige zijn die nee heeft gestemt![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |