KIJK! EEN FOTO VAN TIETEN!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
ben je heaumeaux bent of blind?
nu kan ik met een lach stervenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
[..]
KIJK! EEN FOTO VAN TIETEN!
[afbeelding]
*fapfapfap*
![]()
jij neukt lupa toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef heiden6 het volgende:
Intens triest, inderdaad.
Ja, hoe vaak gaan mensen hier me dat nog vragen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
jij neukt lupa toch?
verder heb ik er geen mening over. hele guitige meisjes, allebei..al is dat roze kanten overtrek topje not done .
da's niet waar ze slijmen ook bij mij. had jij trouwens nog iets te slijmen? je zus of zo. iets slijmerigs doe maar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Agorias het volgende:
Komen jullie dan zoveel te kort?
Wat een geslijm zeg, bij alles wat een kut en tieten en een foto-album heeft, wordt al geslijmd!![]()
Dan heb ik het over Liiszle, Lianne_ etc! Overgewaardeerde dames die je waarschijnlijk op straat niet eens op zouden vallen, maar omdat ze een fotoboek openen en jullie daarlangs komen zijn ze meteen lekker, en lief, en schattig, terwijl ze er eigenlijk helemaal niet bijzonder uitziet. Jullie hebben gewoon echt geen smaak.
![]()
![]()
SHE is ook geilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef XiChico het volgende:
jett was de enigste lekkere, en maryse ook wel opzich. Die newskoolshit is zuur.
De grafstenen op je avatar zijn prachtig!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da's niet waar ze slijmen ook bij mij. had jij trouwens nog iets te slijmen? je zus of zo. iets slijmerigs doe maar.
Ja je hebt gelijk! Die wijven kijk je nog geen eens naar als je uit bent. Ze mogen geeneens aan mijn lul sabbelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef Agorias het volgende:
Probleem is ook dat ze dus gaan denken dat ze écht lekker zijn. Wat dus weer voor tegenvallers gaat zorgen, omdat er nóg meer foto's gepost gaan worden
Ja, en het is erg vervelend om tegen een arrogante kop aan te kijken als je wat bestelt bij de lokale patatboer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef Agorias het volgende:
Probleem is ook dat ze dus gaan denken dat ze écht lekker zijn.
Komt er eens een keer een wijf wat er wel fatsoenlijk uitziet en ook nog enigszins verstand heeft, weet men het weer niet te waarderen.quote:
Exactly! Van die dikke arrogante snollen die denken dat ze lekker zijn! Hilarisch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en het is erg vervelend om tegen een arrogante kop aan te kijken als je wat bestelt bij de lokale patatboer.
Totdat je bij een trap komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komt er eens een keer een wijf wat er wel fatsoenlijk uitziet en ook nog enigszins verstand heeft, weet men het weer niet te waarderen.
Vooruit een 4-tje voor haar lef om 'r foto te plaatsen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Agorias het volgende:
Ik bedoel maar:
[afbeelding]
Dit is lianne
Haar heupen/kont zijn haar nachtmerrie. De foto flatteert.quote:En nu lisszle
[afbeelding]
"Lekker hoor, mag ik je favo fokker zijn!?/1/1/?!"
"Wat doet zo'n lekker wijf als jij op fok!????"
kots smiley hierzo.
Ja wat is het nou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Agorias het volgende:
Wat een geslijm zeg, bij alles wat een kut en tieten en een foto-album heeft, wordt al geslijmd!![]()
Dan heb ik het over Liiszle, Lianne_ etc! Overgewaardeerde dames die je waarschijnlijk op straat niet eens op zouden vallen, maar omdat ze een fotoboek openen en jullie daarlangs komen zijn ze meteen lekker, en lief, en schattig, terwijl ze er eigenlijk helemaal niet bijzonder uitziet. Jullie hebben gewoon echt geen smaak.
![]()
![]()
Deze dames zijn de laatste tijd nogal populair. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:26 schreef sooty het volgende:
[..]
Vooruit een 4-tje voor haar lef om 'r foto te plaatsen.
[..]
Haar heupen/kont zijn haar nachtmerrie. De foto flatteert.
Interessanter lijkt me de vraag wat jou zo aan deze twee willekeurige types frappeert.
combinatie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?
Worden ze nou lekker gevonden door het Fok!volk omdat het Fok!volk geen smaak heeft?
Of vind het Fok!volk deze dames alleen lekker omdat ze op internet een fotoalbum hebben geopend?
Wat moet jij eigenlijk zelf met zo'n foto? fapfapfap?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
[..]
http://i2.tinypic.com/qxjsqe.jpg
*fapfapfap*
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:38 schreef Agorias het volgende:
Nee, ik ben voorzien.
Je vergeet Mukie en Scandalous.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef XiChico het volgende:
jett was de enigste lekkere, en maryse ook wel opzich. Die newskoolshit is zuur.
Dapper hoor zarGonquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
[..]
*fapfapfap*
![]()
Post eens een foto van je kontje dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Lianne__ het volgende:
en dan mijn slechtse foto posten, jij hebt lef
Zijn dr meer van die overgewaardeerde trekhakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Agorias het volgende:
![]()
![]()
dat gaat niet lukken..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kontje dan.
Vraag het aan liiszlequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:51 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
1; nee
2; hoe moet ik nou weer een foto van mijn achterkant maken!
dat zeg ik niet.. maar waarschijnlijk heb jij ook een ''beste'' kant..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Agorias het volgende:
Je slechtste foto??? JE BENT GEWOON LELIJK!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! het begint al, ze denk dat ze lekker is!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Agorias het volgende:
Ok overdreven, je bent niet lelijk.
Je bent alleen niet zo bijzonder mooi zoals de gemiddelde fok nerd je op dit forum laat weten.
enneh lieverd..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Agorias het volgende:
Ok overdreven, je bent niet lelijk.
Je bent niet bijzonder mooi zoals de gemiddelde fok nerd je op dit forum laat weten.
een quote bericht kan je ook wijzigen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Agorias het volgende:
kut, quote knop ingedrukt ipv wijzig!
ik kan daar toch niet een foto van maken!! (hij past wel op een foto hoor... ik ben geen big momma! )quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, jij durft geen foto van je kont te posten.
Zelfontspanner, of je laat hem door iemand anders maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:19 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik kan daar toch niet een foto van maken!! (hij past wel op een foto hoor... ik ben geen big momma! )
Spiegelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zelfontspanner, of je laat hem door iemand anders maken.
Het is je vergeven, laat maar een berichtje achter in mijn fotoboek als je eraan toe bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:29 schreef Lianne__ het volgende:
ergens heb ik zo het idee dat ik er niet onderuit kom.. maar nu heb ik daar geen zin in!
Jij bent lekker, en lief, en schattig!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Lianne__ het volgende:
Arme jongen... Jaloers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef Agorias het volgende:
![]()
![]()
Ooooo wat ben jij een leuk meissie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
jij neukt lupa toch?
verder heb ik er geen mening over. hele guitige meisjes, allebei..al is dat roze kanten overtrek topje not done .
Jij neukt toch met Lupa?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak gaan mensen hier me dat nog vragen?![]()
GAAF!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
[..]
*fapfapfap*
![]()
Aandacht tekort?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom slijmen jullie nou wel bij die miepen, maar niet bij mij![]()
Bezet, beter opletten kerel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ooooo wat ben jij een leuk meissie!
msnen???????![]()
Euh, in je fotoboek staan anders geen betere, aangezien ze allemaal van dezelfde matige soft-focus-Red-Shoe-Diairies kwaliteit zijn. om nou gelijk je reet te posten gaat wat ver, maar een betere foto moet er wel af kunnen me dunkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Lianne__ het volgende:
U is wel heul jong. Al is bovengenoemde niet veul ouder denk ik. Dus bij deze: post eens betere foto's.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach zo'n fotoboek is toch maar een verfraaide weergave van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Lianne__ het volgende:
Tietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
[..]
*fapfapfap*
![]()
omdat jij koffiehulp bent.. en wij zijn te min voor jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Met-Yvana het volgende:
- vermoeid, maar verder hetzelfdequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:00 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ach zo'n fotoboek is toch maar een verfraaide weerslag van de werkelijkheid
Ik bedoel hoe zie je er s'ochtends uit na een avondje stappen?
Hoe zie je eruit als je niet bent opgemaakt?
Hoe zie je eruit als je haar niet in model zit?
En waarom zien sommige fotoboeken van de fok! dames eruit als een portfolio van een modellen buro??
![]()
dank je. zijn de drie monotheïstische godsdiensten bij elkaar. dood vanwege oorlogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:03 schreef Agorias het volgende:
[..]
De grafstenen op je avatar zijn prachtig!
Zei je TIETEN? GAAF!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:03 schreef boezoeh het volgende:
Gebeurd toch overal? Als er tieten zijn komt het slijmvolk naar boven..
Waarom gaan de meeste dames wanneer ze de deur uitgaan, gaan stappen, etc niet onopgemaakt of met het haar niet in model de straat op?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:00 schreef caartyaait het volgende:
[..]
En waarom zien sommige fotoboeken van de fok! dames eruit als een portfolio van een modellen buro??
![]()
Ik bedoel het lijkt wel of je hier een man zoekt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:21 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
- vermoeid, maar verder hetzelfde
-tja, gewoontjesmaar niet extreem anders.. ik heb nooit plamuur enzo
- mijn haar zit nooit in model.. dussee.. zie fotoboek
- portfolio..nou, dat is de mijne niet
jij bent heul niet liefquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Djeez het volgende:
Ze zien er leuk uit, maar het zijn nog echt van die Breezahs. Over een paar jaar zijn ze gerijpt, dan wordt het een stuk beter...
Nee inderdaad jij bent meer het hockey-trutje dat bier drinktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
jij bent heul niet lief
ik ben dus niet een breezer enzo
op fok!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ik bedoel het lijkt wel of je hier een man zoekt.![]()
Je HOEFT niet zo lief te glimlachen op iedere foto, je mag best ook eens chagerijnig kijken.
![]()
ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad jij bent meer het hockey-trutje dat bier drinkt
Ik baseer het op je uitstraling op de foto's.... ik bedoel niet dat je het ook daadwerkelijk bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ook niet
waarom denken ze dat ik een breezer ben.. of hockey () trutje
yvonne ook trouwensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:59 schreef MoChe het volgende:
je kunt zeggen wat je wil maar liefie_ heeft onzettende lekkere bamboocha's
dat zeg je nu..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik baseer het op je uitstraling op de foto's.... ik bedoel niet dat je het ook daadwerkelijk bent![]()
Nee hoor dat verandert niets en ja ik zeg dat nu, wanneer had ik het anders moeten zeggen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:11 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dat zeg je nu..
moet ik soms een sjaggerijnige foto plaatsen?
misschien veranderd je mening nog wel.. misschien denk je opeens wel dat ik een hockey trut ben.. nee.. nu zijn het alleen de foto's!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor dat verandert niets en ja ik zeg dat nu, wanneer had ik het anders moeten zeggen?
Ik zie jouw foto's en zeg dat je er uit ziet als een hockey-trutje.... punt! Of je dat dan daadwerkelijk bent zal me verder een zorg zijn.... Ik geloof je best dat je het niet bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
misschien veranderd je mening nog wel.. misschien denk je opeens wel dat ik een hockey trut ben.. nee.. nu zijn het alleen de foto's!
Wat ben ik blij dat ik jouw fotoboek niet heb gezienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:54 schreef Natalie het volgende:
Dan kom je toch niet in het fotoboek
Oplossing tegen ergernissen is vrij eenvoudig.
Dat zou wat zijn.... griezels als jij in mijn fotoboek. Ik zou me beledigd voelen als je wel zou hebben gekekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:57 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jouw fotoboek niet heb gezien![]()
Hey kerel ! Ik euh.. had een vraag he..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak gaan mensen hier me dat nog vragen?![]()
HAHahhaahahahah, dit maakt het topic echt afquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Met-Yvana het volgende:
arm hbo pauperquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
HAHahhaahahahah, dit maakt het topic echt af![]()
Yvana als je dit leest: IK HAAT JE, HAHAHAHen liszle en die andere zijn oke
![]()
Dit zijn geen verkapte manieren om je frustatie jegens mij te uiten hequote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit zijn geen verkapte manieren om je frustatie jegens mij te uiten he![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, om plebs (zoals jij) te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben!
(c)Yvana!
heheh idd, insgelijks btwquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
owh meen, te grappig dit..
rescept voor jou, btw
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef Nawien het volgende:
"Gaan jullie elkaar nu in de reet neuken?"
Zoo hebben we dat ook weer gehad
OMG, het kan nog grappigerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
!
Ik vind mezelf redelijk multifunctioneel! (!)
(c)Yvana!
Emo-loverquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Ik bedoel het lijkt wel of je hier een man zoekt.![]()
Je HOEFT niet zo lief te glimlachen op iedere foto, je mag best ook eens chagerijnig kijken.
![]()
Wie heeft ergenissen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:54 schreef Natalie het volgende:
Dan kom je toch niet in het fotoboek
Oplossing tegen ergernissen is vrij eenvoudig.
Tsja Nawien, ik pas mijn mening aan naarmate ik nieuwe dingen leer, zou je ook eens moeten doen..quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Goed dan,
Nadat ik op vakantie geweest ben ben ik helaas 3 kilo aangekomenik weeg nu ongeveer 65 kilo en ben 1.69, volgens de BMI meter nog gewoon gezond, maar toch hoor ik van veel mensen dat ik een beetje ,,modderig" ben geworden, dit vind ik erg onprettig.Zelf zie ik het niet echt ofzo, maar toch wil ik weer van die drie kilo's af. Hebben jullie misschien een manier om dit verstandig aan te pakken?
Bij voorbaat dank![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat je zo laag denkt over me doet me echt verdriet, ok ik heb een ,,grappige" reeks gehad in de PUB...maar dat was gewoon acteren....
->quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:42 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie begrijpen mij gewoon niet, jullie moesten eens weten wat een hel het is op school, als je steeds weer de ,,vollere" blijkt te zijn in de gymkleedkamer, hoe frustrerend het is om in de zomer al je vriendinnen in naveltopjes en hotpants te zien lopen, terwijl jij daar toch net een paar essentiële kilo's te zwaar voor bent. Maar laat maar zitten, ik zoek het zelf allemaal wel uit.
Oh MY GOD !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja Nawien, ik pas mijn mening aan naarmate ik nieuwe dingen leer, zou je ook eens moeten doen..
(c)Optifree!
deze is wel droog.. ik stop met quoten!
Nawien, check deze:
[..]
![]()
[..]
[..]
->![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fokking huilie is de TS
en hij heeft een favo fokker LIJST, na-apert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:06 schreef Agorias het volgende:
[..]![]()
Wat een breezer ben je als je je schoenmaat neerzet in kisten en lacostes
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
ben je heaumeaux bent of blind?
Ik moest bij de OP eigenlijk onmiddelijk aan jou denken.quote:
quote:
En snel weghalen natuurlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef Lianne__ het volgende:
Goede kick.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef liiszle het volgende:
Goh.. dit topic had ik nog niet eens gezien
Wat lief dat jullie me wederom zoveel aandacht geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |