Ik heb ook de reacties uit dit topic meegenomenquote:
ik ook niet, maar dat is meer omdat ik ook stiekem heb gegoogled...toch ik nog nieuw en onwetend was met het spel...en heb daardoor ook een punt verlorenquote:
Sorry, bedoelde 2 jaartjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij zei 1846 dan zit je er toch ook 51 jaar naast?
Niet stiekem toch, je had het wel toegegeven of niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat is meer omdat ik ook stiekem heb gegoogled...toch ik nog nieuw en onwetend was met het spel...en heb daardoor ook een punt verloren![]()
maar nu heb ik de OP wel gelezen
Ah ok, ja dan zat jij er inderdaad het dichtst bij. Maar ja vraagsteller beslist hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde 2 jaartjes.
Mijn allerallerallerallereerste antwoord was 1895 - 6; In één keer het aantal speciaalbiertjes goed, en 2 jaartjes van het introductiejaar verwijderd. Een stuk nauwkeuriger dan 1997 in ieder geval...
Ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet stiekem toch, je had het wel toegegeven of niet?
precies, nieuwe vraag!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ja dan zat jij er inderdaad het dichtst bij. Maar ja vraagsteller beslist he
Gaat er iemand nog een vraag stellen? Zo gaat de vaart er wel heel erg uit![]()
Ik ben ermee bezigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ja dan zat jij er inderdaad het dichtst bij. Maar ja vraagsteller beslist he
Gaat er iemand nog een vraag stellen? Zo gaat de vaart er wel heel erg uit![]()
Ik wist echt niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet stiekem toch, je had het wel toegegeven of niet?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Oh.
Medal of Honor -> Eidos![]()
Grand Theft Auto SA -> Rockstar![]()
Rainbow Six -> Ubisoft![]()
Brothers in Arms -> EA![]()
Centraal Station?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef SHE het volgende:
Oh en mannen...kunnen we de vragen iets algemener houden, rekening houdend met vrouwvolk. De doorsnee vrouw is kansloos bij bier en game vragen
( al weet ik dan wel weer alles over CS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |