Komt door de musicalassociatie: All that Jazz --> Chicago.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef geenaam het volgende:
New orleans lijkt me eerder jazztown
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als nu iedereen even z'n mond houdt, dan ga ik even een vraag "herhalen". Zonder punten toe te kennen want het is mijn beurt niet.
[afbeelding]
MaJo, Merk en type?![]()
Chicago is ook wel degelijk een jazzstad dus je hebt absoluut gelijk. Alleen New Orleans staat er meer om bekend en zal daarom waarschijnlijk sneller die naam krijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt door de musicalassociatie: All that Jazz --> Chicago.
't Is (of liever gezegd: was) een NSU Ro80.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Ik gok op daf
Type weet ik niet, ben meer thuis in Renault, Opel, Nissan, Volkswagen, Peugeot, Ford en Fiat
Overduidelijk een Citroen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als nu iedereen even z'n mond houdt, dan ga ik even een vraag "herhalen". Zonder punten toe te kennen want het is mijn beurt niet.
[afbeelding]
MaJo, Merk en type?![]()
Zit in de buurt! het 'Sun' stukje is in ieder geval goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:16 schreef geenaam het volgende:
Sun city? Wilde gok.
Alleen diegene die het compleet maakt krijgt de punten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef SHE het volgende:
Ga weg dingeman!
Even voor de formaliteiten, ik heb er nog steeds 3 uit 7 en dus ook een stukje punten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |