O shit de titel van het artikel staat me al niet aan moet ik nog beginnen met lezen.quote:
Als je bestanden afspeelt die minder interessant zijn dan je mediaplayer doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:41 schreef crossover het volgende:
VLC player
Botte, droge en kale media player..
BSplayer vind ik fijner, maar soms kan ik niet onder VLC vandaan.
Het oog wil ook wat hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef BGS het volgende:
[..]
Als je bestanden afspeelt die minder interessant zijn dan je mediaplayer doe je toch iets fout
Anders lees je ff, dat was namelijk zijn vraag nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef Emu het volgende:
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
Quicktime codec, zonder alle overtollige zooi erbij
- Wel, bij $$ versiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef Devlinsect het volgende:
Quicktime![]()
- Scherm kun je niet maximaliseren.
- Bestanden kun je niet opslaan
- Opstarten duurt lang
![]()
Goed dat je me dat even mededeelt. Daar was ik nog niet achterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
- Wel, bij $$ versie
- Wel, bij $$ versie
- Dat is altijd bij Apple bagger.
Das waarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef BobbyB het volgende:
Ja dan moet je zelf duidelijker zijn he
wat maakt de player nou uit? zolang je de juiste codecs hebt, is elke player goed genoeg...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef ThaKiller het volgende:
Quicktime
iTunes
iPod![]()
WMP
realplayer
BS player![]()
WinAmp![]()
Foobar
VLC player![]()
![]()
Als je ff doorleestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Bergie88 het volgende:
Ok dit is niet het nationale fok kots op alles wat je niet mag topic. Heeft iemand nog een sugestie om Itunes te laten werken zonder quicktime en niet andersom.
En ff een reactie op het bericht van BGS: Ik heb een Ipod gekocht omdat het gewoon de stabielste en beste mp3 speler is(mijn mening dus niet allemaal gelijk gaan kotsten op ipod).
google -> http://www.google.nl/search?hl=nl&q=itunes+without+quicktime&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Bergie88 het volgende:
Ok dit is niet het nationale fok kots op alles wat je niet mag topic. Heeft iemand nog een sugestie om Itunes te laten werken zonder quicktime en niet andersom.
En ff een reactie op het bericht van BGS: Ik heb een Ipod gekocht omdat het gewoon de stabielste en beste mp3 speler is(mijn mening dus niet allemaal gelijk gaan kotsten op ipod).
thnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
google -> http://www.google.nl/search?hl=nl&q=itunes+without+quicktime&btnG=Google+zoeken&meta=
-> http://www.msfn.org/board/index.php?act=ST&f=80&t=62509
Dus omdat ze bij Apple niet kunnen programmeren moeten wij maar ons OS vernieuwen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Aaargh! het volgende:
QT werkt prima, op een Mac.
Op een wintendo computer is het absolute bagger, maar ja, wat wil je ook met een zwaar verouderd OS.
Omdat ze bij Microsoft niet kunnen programmeren moet Apple zijn codingstandaard maar verlagen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef BobbyB het volgende:
Dus omdat ze bij Apple niet kunnen programmeren moeten wij maar ons OS vernieuwen?
Nou, bij Apple kunnen ze echt wel programmeren. Als je ziet hoe mooi en netjes hun API's zijn, petje af. Echt totaal niet te vergelijken met de teringbende die Win32 heet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef BobbyB het volgende:
Dus omdat ze bij Apple niet kunnen programmeren moeten wij maar ons OS vernieuwen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
- Wel, bij $$ versie
- Wel, bij $$ versie
- Dat is altijd bij Apple bagger.
Hoevaak komen er nieuwe versie's van Apple's OS? (Is een serieuse vraag, en geen afzeik vraag oid)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nou, bij Apple kunnen ze echt wel programmeren. Als je ziet hoe mooi en netjes hun API's zijn, petje af. Echt totaal niet te vergelijken met de teringbende die Win32 heet.
Dat is ook DE reden dat ik af en toe wat pro-Apple ben, het zit technisch gezien gewoon heel erg mooi en doordacht in elkaar.
Ennuh, dat windows ondertussen antiek is, dat weet MS zelf ook. Ze zijn niet voor niets al jaren bezig met de opvolger (die overigens al een paar jaar geleden had moeten uitkomen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |