Even een vraagje aan iedereen die wilt antwoorden!
Wil wil jij er nog graag bij zien? En dan natuurlijk een beetje realistisch zijn. Denk dat er maximaal nog 3 spelers gehaald kunnen worden en we nog ongeveer 60 miljoen mogen besteden (wat in werkelijkheid zo is).
Ik begin..
Als eerste uiteraard Diarra voor een bedrag van 27 miljoen euro. Daarnaast zou ik graag toch ook Gago willen zien.. aangezien we voor Emerson een vervanger nodig hebben over 2 jaar.. die kerel houd z'n niveau ook niet eeuwig vast. Gago is een giga talent, jong, nog relatief goedkoop.. kan mooi ervaring opdoen en z'n minuten pakken en groeien. 15 Miljoen. En daarnaast dan toch nog een linksback voor 18 miljoen.. of paar miljoentjes meer als het nodig is. Graag zou ik Cole willen zien maar die gaat denk ik voor het geld.. net als Arsenal. Dus dan moeten we iemand anders zoeken..
Kunnen we die goeie back niet halen dan een centrale verdediger die jong is. Dan kan die naast Cannavaro in het centrum spelen en Ramos op de flank.. wat Capello ook graag ziet. Met Ramos op de flank ben je verdedigend sterker dan met Cicinho (of die ouwe Salgado) en creer je een gigaverdedigend blok. Als Woodgate zich dus heel kan houden zou ik die ook graag zien spelen (ipv van die nieuwe verdediger dan). Dan heb je Ramos, Woodgate, Cannavaro, Carlos, en daarvoor Diarra en Emerson.
Aanvallend zou ik dus eigenlijk niemand meer aanschaffen. Denk dat we met Ronaldo, Raul, Van Nistelrooy, Cassano, Robinho, Guti en Baptista wel genoeg in huis hebben om schade aan te richten bij de tegenstander.
Wat jullie?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano