Ik zou ook heel erg graag een invite hebben!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
private torrent tracker
als je er een wilt, even je emailadres posten(als ik niet in slaap ben gevalen, anders krijg je de invite smorgens)
De tracker werkt met poorten boven de 49152 (omdat sommige providers de standaard 6881-6889 bitttorent poorten blokkeren.) Het beste is even om je poorten goed te wijzigen, dan krijg je geen problemen. Als het goed is, verbind het niet als je poort fout zit...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de invite nog.
Maar je hebt het over die poorten. Ik heb de torrents gewoon gedownload van die website en in Azureus geladen. Voor Azureus had ik al een poort gereserveerd. Gaat dat nu allemaal goed, met die verbinding met die tracker, het bijhouden van m'n ratio en het gebruik van die Azureuspoort door die private tracker?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:09 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik zou ook heel erg graag een invite hebben!
[afbeelding]
alvast bedankt he![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:28 schreef vaudej het volgende:
doe mij ook maar zo'n invite, er kan altijd wel een extra tracker bij mijn lijstje. (jelger12 apenstaartje hotmail.com) thanks
verzonden...quote:
Dat is ook niet altijd waar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt
quote:
quote:Signup failed!
Invalid Ticket Number. Please Try Again.
probeer nog een keer .. nieuwe invitequote:
verzondenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Thieske het volgende:
Ik zou ook graag zo'n invite krijgen als het nog mogelijk is? thieske @ isdronken. nl
Alvast bedankt.
weer hetzelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
probeer nog een keer .. nieuwe invite
stuur die invites is door naar mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Skazminko het volgende:
[..]
weer hetzelde.![]()
Waarom heb ik dit nou weer.![]()
ik heb even opnieuw gestuurd... heb denk ik gevonden waar het aan lag.. je hebt een nieuwe gekregenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Drumpie het volgende:
zarGon kerel, hij geeft aan als ik registreer dat mijn ticketnumber invalid is?
zelfde als drumpie, even opnieuw proberenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Skazminko het volgende:
[..]
weer hetzelde.![]()
Waarom heb ik dit nou weer.![]()
gestuurd...quote:
Jij hebt zeker geen goed internetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Piovan het volgende:
168 Seeds
2387 Peers
En dan een downloadsnelheid van 12 kb/s.
![]()
![]()
![]()
P.S. Ik hoef geen nieuwsgroepen reacties, want dat krijg ik niet aan de gang.![]()
Euh nee.. als ik met torrents d/l dan heb ik zo vaak dat ie gewoon op hoge snelheid download in het begin, momenteel wel 9,3 voor Christiane Fquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Conflict het volgende:
Downloaden via torrents gaat altijd traag in het begin. Als je alleen maar wil downloaden en niks wil
uploaden ben je trouwens gewoon niet eens welkom op bittorrent![]()
[Yvana-modus]quote:
Ze blijft leuk, de snitchquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je n00bigheid, veroorzaakt door je slechte internet verbinding, op mij?
[/Yvana-modus]
het is eindelijk gestopt... bij deel #16...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ze blijft leuk, de snitch![]()
Dit is van hetzelfde niveau als: Mijn [insert object] wat doe JE !!!!![]()
Ik ben er idd wel blij mee, na deel 13 had ik wel zoiets van, nu is het wel leuk geweest. Iedereen heeft haar wel de grond laten zien enzo, dusjaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is eindelijk gestopt... bij deel #16...(gelukkig maar...)
en betaal je voor je gebruik van nieuwsgroepen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef WEST het volgende:
als ik via bittorent een Grand Prix download op DVD ben ik 5 dagen bezig, doe ik het zelfde met nieuwsgroepen aan de begin van de avond, dan lig ik in bed de DVD te kijken die ik gedownload heb.
www.nieuws-groepen.nl daar staat uitleg![]()
Nofi hoor, maar ik kan heel goed begrijpen dat je de GP niet snel kan downloaden met BT. Het protocol is immers gebaseerd op delen. Als niemand dat deelt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef WEST het volgende:
als ik via bittorent een Grand Prix download op DVD ben ik 5 dagen bezig, doe ik het zelfde met nieuwsgroepen aan de begin van de avond, dan lig ik in bed de DVD te kijken die ik gedownload heb.
www.nieuws-groepen.nl daar staat uitleg![]()
gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN waar ik zit is dat nova.planet.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
en betaal je voor je gebruik van nieuwsgroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |