Thxquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
invite gestuurd naar mail in profiel
(pas wel even je bittorent poort -> 6881-6889 werkt niet met de tracker, gebruik boven de 49152.. )

post dezelfde vraag is in de subforum DIG(itaal) van dit forum...!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef BrandX het volgende:
andere vraag: als ik limewire aanheb, kan ik nauwelijks meer fatsoenlijk luisteren naar winamp. die gaat dan vertraagd en schokkend. Wat ik ook doe aan mijn settings, geheugen enzo, hij blijft dat doen.... Als ik kijk in mijn taakbeheer, neemt het niet zo gek veel cpu in beslag (geen van beiden) en ook het geheugen is niet dramatisch veel. Firefox gebruikt meer.
Iemand een idee?

Neem een andere versie van wat je aan het downloaden bent. Je bent een cam versie aan het downloaden, er is ook een TS aanwezig...quote:

nog beter:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem een andere versie van wat je aan het downloaden bent. Je bent een cam versie aan het downloaden, er is ook een TS aanwezig...
()

Ik zit nog met datalimietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem een andere versie van wat je aan het downloaden bent. Je bent een cam versie aan het downloaden, er is ook een TS aanwezig...
()

quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Piovan het volgende:
P.S. Ik hoef geen nieuwsgroepen reacties, want dat krijg ik niet aan de gang.![]()

invite nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:31 schreef Maraca het volgende:
Had gisteren 300 kb/sEn anders rond de 150 kb/s .. eindelijk na al die tijd
![]()

Stuur maarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
invite nodig
ben al lekker bezig met uitdelen

emailadres in je profiel klopt? (rare mailadresquote:

private torrent trackerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Invites voor wat worden hier verstuurd?
Als het een feestje is wil ik er ook wel een![]()

Kan je mij ook invite?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
private torrent tracker
als je er een wilt, even je emailadres posten(als ik niet in slaap ben gevalen, anders krijg je de invite smorgens)

Ik zou ook heel erg graag een invite hebben!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
private torrent tracker
als je er een wilt, even je emailadres posten(als ik niet in slaap ben gevalen, anders krijg je de invite smorgens)

De tracker werkt met poorten boven de 49152 (omdat sommige providers de standaard 6881-6889 bitttorent poorten blokkeren.) Het beste is even om je poorten goed te wijzigen, dan krijg je geen problemen. Als het goed is, verbind het niet als je poort fout zit...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de invite nog.
Maar je hebt het over die poorten. Ik heb de torrents gewoon gedownload van die website en in Azureus geladen. Voor Azureus had ik al een poort gereserveerd. Gaat dat nu allemaal goed, met die verbinding met die tracker, het bijhouden van m'n ratio en het gebruik van die Azureuspoort door die private tracker?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:09 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik zou ook heel erg graag een invite hebben!
[afbeelding]
alvast bedankt he![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:28 schreef vaudej het volgende:
doe mij ook maar zo'n invite, er kan altijd wel een extra tracker bij mijn lijstje. (jelger12 apenstaartje hotmail.com) thanks
verzonden...quote:

Dat is ook niet altijd waar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt

quote:
quote:Signup failed!
Invalid Ticket Number. Please Try Again.

probeer nog een keer .. nieuwe invitequote:
verzondenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Thieske het volgende:
Ik zou ook graag zo'n invite krijgen als het nog mogelijk is? thieske @ isdronken. nl
Alvast bedankt.

weer hetzelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
probeer nog een keer .. nieuwe invite

stuur die invites is door naar mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Skazminko het volgende:
[..]
weer hetzelde.![]()
Waarom heb ik dit nou weer.![]()

ik heb even opnieuw gestuurd... heb denk ik gevonden waar het aan lag.. je hebt een nieuwe gekregenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Drumpie het volgende:
zarGon kerel, hij geeft aan als ik registreer dat mijn ticketnumber invalid is?
zelfde als drumpie, even opnieuw proberenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Skazminko het volgende:
[..]
weer hetzelde.![]()
Waarom heb ik dit nou weer.![]()
gestuurd...quote:

Jij hebt zeker geen goed internetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Piovan het volgende:
168 Seeds
2387 Peers
En dan een downloadsnelheid van 12 kb/s.
![]()
![]()
![]()
P.S. Ik hoef geen nieuwsgroepen reacties, want dat krijg ik niet aan de gang.![]()

Euh nee.. als ik met torrents d/l dan heb ik zo vaak dat ie gewoon op hoge snelheid download in het begin, momenteel wel 9,3 voor Christiane Fquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Conflict het volgende:
Downloaden via torrents gaat altijd traag in het begin. Als je alleen maar wil downloaden en niks wil
uploaden ben je trouwens gewoon niet eens welkom op bittorrent![]()

[Yvana-modus]quote:

Ze blijft leuk, de snitchquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je n00bigheid, veroorzaakt door je slechte internet verbinding, op mij?
[/Yvana-modus]

het is eindelijk gestopt... bij deel #16...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ze blijft leuk, de snitch![]()
Dit is van hetzelfde niveau als: Mijn [insert object] wat doe JE !!!!![]()

Ik ben er idd wel blij mee, na deel 13 had ik wel zoiets van, nu is het wel leuk geweest. Iedereen heeft haar wel de grond laten zien enzo, dusjaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is eindelijk gestopt... bij deel #16...(gelukkig maar...)

en betaal je voor je gebruik van nieuwsgroepen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef WEST het volgende:
als ik via bittorent een Grand Prix download op DVD ben ik 5 dagen bezig, doe ik het zelfde met nieuwsgroepen aan de begin van de avond, dan lig ik in bed de DVD te kijken die ik gedownload heb.
www.nieuws-groepen.nl daar staat uitleg![]()

Nofi hoor, maar ik kan heel goed begrijpen dat je de GP niet snel kan downloaden met BT. Het protocol is immers gebaseerd op delen. Als niemand dat deelt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef WEST het volgende:
als ik via bittorent een Grand Prix download op DVD ben ik 5 dagen bezig, doe ik het zelfde met nieuwsgroepen aan de begin van de avond, dan lig ik in bed de DVD te kijken die ik gedownload heb.
www.nieuws-groepen.nl daar staat uitleg![]()

gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN waar ik zit is dat nova.planet.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
en betaal je voor je gebruik van nieuwsgroepen?

ook als er al 10 seeders zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik kan heel goed begrijpen dat je de GP niet snel kan downloaden met BT. Het protocol is immers gebaseerd op delen. Als niemand dat deelt...![]()

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN Planet waar ik zit is dat nova.planet.nl![]()

http://www.nieuwsgroepen.info/nieuwsserver.htmlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN waar ik zit is dat nova.planet.nl![]()

gaan we nou weer beginnen?quote:

niet bepaald neequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja het was eigelijk een grapje, maar hij komt geloof ik niet aan![]()
ik zit ook op een private trackers makker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
gaan we nou weer beginnen?
als je private trackers gebruikt, is er niets aan de hand...
(wat jij hebt, is met publieke trackers...)

Geeft niet, maar om nu wel serieus te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
[..]
niet bepaald nee![]()
[..]
ik zit ook op een private trackers makker.![]()

niet op de goeie zo te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
[..]
niet bepaald nee![]()
[..]
ik zit ook op een private trackers makker.![]()

quote:

het is gewoon persoonlijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Nawien het volgende:
Maar los van dat roeleert usenet tog wel

Denk dat het geen discussie van wat beter is maar wat je snapt/toegang tot hebt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is gewoon persoonlijk..
de een vindt usenet goed, de ander bittorent, weer een ander vindt limewire oke, en sommige mensen hebben liever private ftp's..

het is idd persoonlijk, maar dat neemt niet weg dat usenet de beste kaarten in handen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is gewoon persoonlijk..
de een vindt usenet goed, de ander bittorent, weer een ander vindt limewire oke, en sommige mensen hebben liever private ftp's..
discussieren hierover is echt zinloos... zie de mac os/windows en mozilla/opera/ie topics...

Voor de "gewone" downloader zijn torrents goed genoeg....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
Ik heb namelijk op downloadgebied alles wel gedaan, en als je dan gaat kijken naar de feiten en gemakken, is usenet imho het beste. Zelf heb ik dit allemaal al gebruikt.
FTP Ook zwaar relaxed, zitten alleen teveel nadelen aan

woohoo, hij doet het nu wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb even opnieuw gestuurd... heb denk ik gevonden waar het aan lag.. je hebt een nieuwe gekregen
[..]
zelfde als drumpie, even opnieuw proberen

het hele p2p princiepe is er niet. verdere uitleg nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat voor nadelen zitten er volgens jou aan FTP's?

Je hoeft me niet uit te leggen hoe het werkt, wil graag weten wat volgens jou de nadelen zijn. Voor snel downloaden met p2p moet je ook dingen sharen....daar moet je maar net zin in hebben....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
het hele p2p princiepe is er niet. verdere uitleg nodig

Klopt, dat vat je mooi samen, al vind ik wel dat Usent vrij makkelijk onder de knie krijgt. Ik heb er ong 3 dagen over gedaan en toen kon ik goed basic downloaden. Nu na 3 jaar weet ik wel precies hoe het werkt gelukkigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor de "gewone" downloader zijn torrents goed genoeg....
Ik denk ook dat voor de "gevorderde" downloader die veel wil vinden en met volle speed wil downloaden usenet het meest geschikt is, je moet er alleen even werk insteken om te kijken hoe het werkt.
Wat voor nadelen zitten er volgens jou aan FTP's?

owh men, hoe irritant is dat... zit je op 90% van je download, kom je er niet meer inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nadelen van FTP vind ik vooral dat er gebruik wordt gemaakt van gehackte servers en hij dus nooit te lang online blijft. Verder moet je actief in de scene blijven om blijvend aanbod aan warez te hebben, wat meteen het 2e nadeel voor mij is. Het laatste vind ik het aanbod. Op usenet en bittorent heb je gewoon het grootste aanbod.

Daar zit, vind ik, een groot verschil tussen. Sharen op p2p en uploaden naar een ftp.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen hoe het werkt, wil graag weten wat volgens jou de nadelen zijn. Voor snel downloaden met p2p moet je ook dingen sharen....daar moet je maar net zin in hebben....

Bijvoorbeeld, teh horrorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
owh men, hoe irritant is dat... zit je op 90% van je download, kom je er niet meer in

Behalve dan dat er geen bier isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef Rio het volgende:
Lijkt wel een biertopic.

mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
Betalen voor warezik vind het nogal n00b.
Torrents werken bij mij uber goed dus waarom zou ik dan betalen ?

Je haalt nu 2 dingen door de war, waar jij over praat zijn FXP boards. Ik heb het over de private FTP's (0sec gebeuren).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nadelen van FTP vind ik vooral dat er gebruik wordt gemaakt van gehackte servers en hij dus nooit te lang online blijft. Verder moet je actief in de scene blijven om blijvend aanbod aan warez te hebben, wat meteen het 2e nadeel voor mij is. Het laatste vind ik het aanbod. Op usenet en bittorent heb je gewoon het grootste aanbod.

en daarnaast is een zogenaamde pay server niet eens verplicht. Al dwingen sommige providers je er indirect wel toequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.
als je bv. 7 euro per maand betaalt, kun je 24 uur met 2mb per seconde de nieuwste dingen downloaden..
enzo

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.
als je bv. 7 euro per maand betaalt, kun je 24 uur met 2mb per seconde de nieuwste dingen downloaden..
enzo

maikuuul...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]dus ?
Ik betaal niets en kan toch alles leechen wat ik wil en snel ook nog, als de torrents gloedniew zijn gaat het met 90kb/s maar naar mate meer mensen hem binnenhalen haal ik makkelijk over de 400
Als de torrent best oud is haal ik 900kb/s

idd, ga anders voor de gein op binsearch.info zoeken naar wat er is op usenet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
maikuuul...![]()
heb je het ooit geprobeerd? zo niet, probeer het eerst en begin dan te vergelijken...

Wil ik het proberen ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
maikuuul...![]()
heb je het ooit geprobeerd? zo niet, probeer het eerst en begin dan te vergelijken...

het voordeel van betalen is dat je op de servers 24 uur per dag, 7 dagen per week, 4 weken per maand, onbeperkt kunt downloaden met je maximale speed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil ik het proberen ?
Neej, want wat ik gebruikt werkt perfect dus waarom zou ik veranderen + betalen ?

Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil ik het proberen ?
Neej, want wat ik gebruikt werkt perfect dus waarom zou ik veranderen + betalen ?

Dat durf ik niet te zeggen. Wat ik wel durf te zeggen is dat het elkaar niet veel zal ontlopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
het voordeel van betalen is dat je op de servers 24 uur per dag, 7 dagen per week, 4 weken per maand, onbeperkt kunt downloaden met je maximale speed.
zoals jij ook al zei, bij torrents (publieke) komt het langzaam op gang.
sommige mensen willen nou eenmaal sneller downloaden. daarnaast is usenet groter dan bittorent (ja toch?)

hij is toch geen filantropische instelling, dat ie geld gaat gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.
Daarnaast HOEF JE NIET TE BETALEN, SNAP JE DAT? ZIE JE HET STAAN?![]()

ik heb nog invites, je zou het kunnen gebruiken. zo niet, dan niet...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:30 schreef ErnieCool het volgende:
kzit al op filelist voegt die tracker van jou dan nog wat toe?
zoja, dan zou ik graag ook een invite willen
erniecool [at] gmail . com
met ratio zit het wel snor (filelist: R: 1.048 U: 391.36 GB ( 0 ) D: 373.30 GB ( 0 ) )

thnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb nog invites, je zou het kunnen gebruiken. zo niet, dan niet...
invite gestuurd..

Ja hij heeft VWO, hij kan echt wel zonder die gekke pay serverquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij is toch geen filantropische instelling, dat ie geld gaat geven
(c)Yvana

Owquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.
Daarnaast HOEF JE NIET TE BETALEN, SNAP JE DAT? ZIE JE HET STAAN?![]()

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow
Es ff uitpluizen dan maar hoe ik via @home bij nieuwsgroepen kan dloaden

Nee, ligt aan je U/D verhouding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |