Da's allemaal juist. Maar wie wilde men stenigen, weet je dat toevallig ook? Dat is nogal pikant, namelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jezus, toen men iemand wilde stenigen.
Stefanus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef pyl het volgende:
Da's allemaal juist. Maar wie wilde men stenigen, weet je dat toevallig ook?
Misschien niet, maar wij moesten op school een keer 2 bladzijdes lezen en zelfs toen viel ik al in slaap... helemaalquote:
Maria Magdalena zeker?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's allemaal juist. Maar wie wilde men stenigen, weet je dat toevallig ook? Dat is nogal pikant, namelijk.
Zeker begonnen bij de stambomen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef JufJoop het volgende:
Misschien niet, maar wij moesten op school een keer 2 bladzijdes lezen en zelfs toen viel ik al in slaap... helemaal![]()
had je dit al gelezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:43 schreef geenaam het volgende:
Tegen de mensen die een vrouw wilden stenigen die overspel gepleegd had!
Niet Maria Magdalena, maar wel, in combinatie met de rest, voldoende inmiddels: het was een - volgens mij niet nader genoemde - "overspelige vrouw" voor wie Jezus opkwam. Kom daar nog eens om!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maria Magdalena zeker?
Ik sliep.. ik weet niet meer wat er in dat stuk stondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeker begonnen bij de stambomen?
Oftewel, de stukken waarin staat: Die de zoon was van, die de zoon was van, die de zoon was van enz enz enz.
Wat? Ik snap niet helemaal wat je zegt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:46 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
had je dit al gelezen?
het is toch gewoon 'een' vrouw?
herstellen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef pyl het volgende:
Verdorie, nu zie ik pas dat geenaam het al goed had ... (dit gaat allemaal te snel voor mij) .... wat nu?
Ik wilde zeggen dat jij het antwoord al had gegeven tegen Pyl.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat? Ik snap niet helemaal wat je zegt.
Ja, maar moet ik nu die arme daffodil, die al een flink deel van het antwoord gaf, zijn puntje zomaar afnemen?????quote:
Klinkt op z'n Afrikaans veel mooier: "Alles sal reg kom".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Ok, alles zal recht komen!
niet echt pijlsnel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |