Hoi pylquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
Those who live in glass houses should not throw stones.
Een 50-cent quotequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
...unless they throw away from that house...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
die heeft dat liedje geschreven dacht ik. Ik moet nu echt weer verder met mnverslagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij Frenkel Frank?
Oh ja!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef pyl het volgende:
Florence Griffiths
Ik zou graag haar volledige naam willen horenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef pyl het volgende:
Florence Griffiths
Tja, Inge de Bruin is geen atlete en leeft volgens de laatste stand van zaken nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Welke inmiddels overleden atlete viel op door haar extreem lange nagels?
Dan zeg ik "ongetwijfeld". Ik ken dus echt helemaal niets van sport. Op snooker na, dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef geenaam het volgende:
Als je het zegt zeg ik hard Oh ja!
Whehehehe ... is dat die dikke rapper?quote:
Ik wou net zeggen: haar meisjesnaam is niet genoeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef Homdeck het volgende:
Nou ja vooruit
pyl +1
Florence Griffith-Joyner voluit
Ik denk dat de literatuur het toch echt van het genie 50 cent heeft.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Whehehehe ... is dat die dikke rapper?
Ik heb hem toch echt uit de literatuur ... (Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, maar dat klonk me te Bijbels).
Pyl toch. Dat is nou Notoroius B.I.G. Goed onthouden voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... is dat die dikke rapper?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:39 schreef EricusMaximus het volgende:
You should watch your mouf
Klopt toch? Dat is "mouth" uitgesproken zonder z'n vals gebit...quote:
Nee joh, het is gewoon een oud Engels spreekwoord.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:39 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik denk dat de literatuur het toch echt van het genie 50 cent heeft.....
Bijbel lezenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef JufJoop het volgende:
Jeetje... hoe moet je zoiets nou weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |