Niet helemaal compleet. En de naam van de leadzanger nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Jayhawk het volgende:
Gloria
Haha, dat verklaart wel een boelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je hoort hopelijk wel dat Engels niet zijn moedertaal is?
Het klinkt ook niet als Ozzy, maar mijn gok was naar aanleiding van zijn manager. Sharon heeft Ozzy gemanaged, maar ze zijn al veel langer getrouwd natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je hoort hopelijk wel dat Engels niet zijn moedertaal is?
Inderdaad. Dat, jongens en meisjes, is dhr. Leverman in z'n jonge jaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
Unit Gloria- Robert Long?
Met dank aan jayhawk, die zette me op het juiste spoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat, jongens en meisjes, is dhr. Leverman in z'n jonge jaren.
Tenenkrommend, nietwaar?
Dat is alvast juist. Ik noem nog 2 vrouwen en een man.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tsjechov.
Maar de namen ken ik niet
Jayhawk, ik begin je nu echt te verdenken van Google.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
eitje
als frenkel frank
met simone kleinsma martine bij en robert paul
niet tsjechov toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is alvast juist. Ik noem nog 2 vrouwen en een man.
??? vraag niet goed begrepen. ik ga weer verder met mn verslag, 2 dingen gaan niet samenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jayhawk, ik begin je nu echt te verdenken van Google.
Dimitri Frenkel Frank is een bekend tekstschrijver.
Fout gegoogled. Dimitri Frenkel Frank is de schrijver van de musical Tsjechov, waar Robert Long ook in speelt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
eitje
als frenkel frank
met simone kleinsma martine bij en robert paul
ik heb die pagina nog nooit gezien manquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
en dat heb je van deze pagina: http://www.voetbalnoord.nl/p/alg/SP/Column.aspx?CID=529
Ik was net ook al op die pagina beland, toen ik even wilde controleren. Ik verdacht hem de hele tijd al, maar het was meer een gevoel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
en dat heb je van deze pagina: http://www.voetbalnoord.nl/p/alg/SP/Column.aspx?CID=529
ik had hem ook al in de smiezen. Vooral dat "eitje "steeds vond ik verdacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was net ook al op die pagina beland, toen ik even wilde controleren. Ik verdacht hem de hele tijd al, maar het was meer een gevoel.![]()
Hoe kom je dan bij Frenkel Frank?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb die pagina nog nooit gezien man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |