Die is nog niet intelligent genoeg om iets anders dan Nederlands te schrijven...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef JufJoop het volgende:
frans bauer?
Maar hij treedt veel op in Duitsland... en voor vertalingen heeft ie mensenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is nog niet intelligent genoeg om iets anders dan Nederlands te schrijven...
Jazeker! One Way Wind van The Cats. In het Duits.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef Jayhawk het volgende:
the cats met one way wind
Ik word altijd een beetje agressief van die snik van Piet Veermanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker! One Way Wind van The Cats. In het Duits.
Klinkt best goed.
Ik niet direct. Die vent heeft best een goeie stem. Voor een Volendammer dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van die snik van Piet Veerman
Dat word ik van criminele negers. En toch zijn er een hoop lui die die muziek leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van de paling
Dat durf ik nog niet eens muziek te noemen. Stoere lui met pleisters en 1 broekspijpquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat word ik van criminele negers. En toch zijn er een hoop lui die die muziek leuk vinden.
Nee, die komen uit Noorwegen (dacht ik)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
Aha.
Veel betere vis daar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die komen uit Noorwegen (dacht ik)
Ik ook. Vroeger vond ik die Morten Harket toch zo'n knappe gozer.quote:
Ik ook. hunting high and low staat in mijn all-time top 25quote:
Erg revolutionair idd. Net als The reflex van Duran Duran uit dezelfde periode.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
En de Take On Me videoclip is een klassieker uit mijjn jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |