Die is nog niet intelligent genoeg om iets anders dan Nederlands te schrijven...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef JufJoop het volgende:
frans bauer?
Maar hij treedt veel op in Duitsland... en voor vertalingen heeft ie mensenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is nog niet intelligent genoeg om iets anders dan Nederlands te schrijven...
Jazeker! One Way Wind van The Cats. In het Duits.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef Jayhawk het volgende:
the cats met one way wind
Ik word altijd een beetje agressief van die snik van Piet Veermanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker! One Way Wind van The Cats. In het Duits.
Klinkt best goed.
Ik niet direct. Die vent heeft best een goeie stem. Voor een Volendammer dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van die snik van Piet Veerman
Dat word ik van criminele negers. En toch zijn er een hoop lui die die muziek leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van de paling
Dat durf ik nog niet eens muziek te noemen. Stoere lui met pleisters en 1 broekspijpquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat word ik van criminele negers. En toch zijn er een hoop lui die die muziek leuk vinden.
Nee, die komen uit Noorwegen (dacht ik)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
Aha.
Veel betere vis daar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die komen uit Noorwegen (dacht ik)
Ik ook. Vroeger vond ik die Morten Harket toch zo'n knappe gozer.quote:
Ik ook. hunting high and low staat in mijn all-time top 25quote:
Erg revolutionair idd. Net als The reflex van Duran Duran uit dezelfde periode.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
En de Take On Me videoclip is een klassieker uit mijjn jeugd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
En Sledgehammer van Peter Gabriel.
Doe maar, ik vind het wel leuke vragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb vannacht al gezegd dat ik zoveel bekende-maar-toch-onbekende zooi op m'n computer heb zitten...
Kan ik jullie heel lang mee pesten.
En het leukste is dat ik wat gaten in geheugens kan slaan en tevens wat cultuur kan brengen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind het wel leuke vragen.
Daffodil31LE +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
ofwel the Everly Brothers.
I know what you meanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef geenaam het volgende:
Edit: Laat maar.
sgoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die was eenvoudig.
Nog een muziekvraagje?
Ik denk het. Maar de leadzanger ken je vast en zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Geen idee. Zal de generatiekloof zijn?
Niet helemaal compleet. En de naam van de leadzanger nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Jayhawk het volgende:
Gloria
Haha, dat verklaart wel een boelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je hoort hopelijk wel dat Engels niet zijn moedertaal is?
Het klinkt ook niet als Ozzy, maar mijn gok was naar aanleiding van zijn manager. Sharon heeft Ozzy gemanaged, maar ze zijn al veel langer getrouwd natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je hoort hopelijk wel dat Engels niet zijn moedertaal is?
Inderdaad. Dat, jongens en meisjes, is dhr. Leverman in z'n jonge jaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:16 schreef Homdeck het volgende:
Unit Gloria- Robert Long?
Met dank aan jayhawk, die zette me op het juiste spoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat, jongens en meisjes, is dhr. Leverman in z'n jonge jaren.
Tenenkrommend, nietwaar?
Dat is alvast juist. Ik noem nog 2 vrouwen en een man.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tsjechov.
Maar de namen ken ik niet
Jayhawk, ik begin je nu echt te verdenken van Google.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
eitje
als frenkel frank
met simone kleinsma martine bij en robert paul
niet tsjechov toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is alvast juist. Ik noem nog 2 vrouwen en een man.
??? vraag niet goed begrepen. ik ga weer verder met mn verslag, 2 dingen gaan niet samenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jayhawk, ik begin je nu echt te verdenken van Google.
Dimitri Frenkel Frank is een bekend tekstschrijver.
Fout gegoogled. Dimitri Frenkel Frank is de schrijver van de musical Tsjechov, waar Robert Long ook in speelt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
eitje
als frenkel frank
met simone kleinsma martine bij en robert paul
ik heb die pagina nog nooit gezien manquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
en dat heb je van deze pagina: http://www.voetbalnoord.nl/p/alg/SP/Column.aspx?CID=529
Ik was net ook al op die pagina beland, toen ik even wilde controleren. Ik verdacht hem de hele tijd al, maar het was meer een gevoel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
en dat heb je van deze pagina: http://www.voetbalnoord.nl/p/alg/SP/Column.aspx?CID=529
ik had hem ook al in de smiezen. Vooral dat "eitje "steeds vond ik verdacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was net ook al op die pagina beland, toen ik even wilde controleren. Ik verdacht hem de hele tijd al, maar het was meer een gevoel.![]()
Hoe kom je dan bij Frenkel Frank?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik heb die pagina nog nooit gezien man
Hoi pylquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
Those who live in glass houses should not throw stones.
Een 50-cent quotequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
...unless they throw away from that house...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pyl het volgende:
die heeft dat liedje geschreven dacht ik. Ik moet nu echt weer verder met mnverslagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij Frenkel Frank?
Oh ja!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef pyl het volgende:
Florence Griffiths
Ik zou graag haar volledige naam willen horenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef pyl het volgende:
Florence Griffiths
Tja, Inge de Bruin is geen atlete en leeft volgens de laatste stand van zaken nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef Homdeck het volgende:
Welke inmiddels overleden atlete viel op door haar extreem lange nagels?
Dan zeg ik "ongetwijfeld". Ik ken dus echt helemaal niets van sport. Op snooker na, dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef geenaam het volgende:
Als je het zegt zeg ik hard Oh ja!
Whehehehe ... is dat die dikke rapper?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |