Vragensteller beslist. Maar wel graag vandaag nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, maar moet ik nu die arme daffodil, die al een flink deel van het antwoord gaf, zijn puntje zomaar afnemen?????
Kennelijk. Geenaam +1![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klinkt op z'n Afrikaans veel mooier: "Alles sal reg kom".
Neu. Wat dat betreft ben ik de goedheid zelve.quote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neu. Wat dat betreft ben ik de goedheid zelve.
Zeg maar een kruising (!) van Jezus en Robin Hood.
Niet de popgroep nee...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef geenaam het volgende:
De kroonprins van Oostenrijk die vermoord werd in 1914. Maar dat leek me wel duidelijk.
Dat was dan duidelijk een moord uit principe....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef ChrisJX het volgende:
Gavrilo Princip
Die heb ik nota bene hier ook al eens gevraagd .... En nu ben ik te laat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef geenaam het volgende:
Nou dankje hoor Pyl.
Nieuwe vraag: Hoe heet de moordenaar van Franz Ferdinand?
Ah, dat is ook mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Monty Python was vorige maand; deze maand is het The Blackadder.
Ach, voor de volledigheid had ik het er maar even bij gezet.quote:
Dan is de regel toch dat er een andere vraag gesteld moet worden? Of niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Die heb ik nota bene hier ook al eens gevraagd .... En nu ben ik te laat.![]()
Nou ja, naast FF bracht hij ook diens vrouw om het levenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef Homdeck het volgende:
Princip? was hij een seriemoordenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |