Nee, we weten allemaal dat dat Deep Troat uit The X-Files was....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Het was Princip die op de Grassy Knoll in Dallas stond ...
Als degenen die er toen bij waren er nu ook bij zijn. Het is dan wel zo eerlijk om het dan toe te geven. Als degene die nu het punt heeft, er toen niet bij was, is het geen probleem, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:59 schreef geenaam het volgende:
Dan is de regel toch dat er een andere vraag gesteld moet worden? Of niet?
Oh oke. Ja het maakt mij helemaal niks uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als degenen die er toen bij waren er nu ook bij zijn. Het is dan wel zo eerlijk om het dan toe te geven. Als degene die nu het punt heeft, er toen niet bij was, is het geen probleem, geloof ik.
Nee, dat is Nuuk. Heb ik ooit gevraagd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:04 schreef AntonDingeman het volgende:
Groenland
Excellent!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Mauretanie?
Vraagteken was natuurlijk overbodig, ik ga er naar toe rijden in november. Kijk maar in mijn signature.quote:
Nee, eerste drie letters kloppen. De naam begint officieel met Frente.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
frelima?
Inwoners van de Sahara.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:09 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is sahrawi?
Wow gaaf man!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Vraagteken was natuurlijk overbodig, ik ga er naar toe rijden in november. Kijk maar in mijn signature.
Naam?
Sahrawi movement working for the independence of Western Sahara.
Dankquote:
Ik kreeg bijna een hartverzakking. Kan er niet wat aan het muziekje gedaan worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Kijk maar in mijn signature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |