Lelijk: mee eens, maar afschaffenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is dat voor iets doms, dat is toch geen sport![]()
1 Het ziet er niet uit.
2 Je strijd niet tegen elkaar maar tegen de scheidsrechters
3 Kan je ooit nog normaal lopen... ik denk het niet
Deze zogenaamde sport mogen ze van mij gelijk afschaffen.....![]()
Er zijn zoveel dingen best vermoeiend maar om daar nou gelijk een sport van te maken. Snelwandelen is het ook niet waard om een olympische sport te mogen zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Lelijk: mee eens, maar afschaffen![]()
Volgens mij kan het nog best vermoeied zijn hoor
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik probeerde het eventjes zonet, nou ik heb gelijk last van mijn knieén dat is toch niet het idee van sport.![]()
Ooh nog net geen maleur aan de knieén maar dat is toch niet gezond 50 kilometer snelwandelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:43 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
! en, vond je het wat? meld je aan bij de dichtsbijzijnde club
Als je naar de bewegingen kijket niet.... maar het totaal beeld mwah okeee daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef Jordy-B het volgende:
Het ziet er minder debiel uit dan Nordic Walking...
Zodat de mongooltjes ook mee konden doen ofzo.... of er was 1 mongooltje zo goed in hardlopen dat iedereen hem na deed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef Symer het volgende:
Ik zat het net ook kijken en het lijkt idd nergens op.
Waarom verzin je zo'n sport überhaupt?
Ik geloof er geen reet van! dit belast je gewrichten veel meer toch de hele tijd alles gedraait enzo. Degene die die wiki gemaakt heeft is debielquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef Symer het volgende:
Ik lees op Wikipedia dat het aangeraden wordt om dit als alternatief voor hardlopen te doen bij een gematigd trainschema, omdat het de gewrichten dan minder belast.
Eén van die wandelaars net op tv traint 6 uur per dag(!). Als je er zoveel tijd in wil steken, ga dan een volwaardig schema volgen en normaal hardlopen.
Dat is een dokter uit Engeland en op zich zit er wel wat in, omdat je nooit van de grond afkomt zoals bij hardlopen krijg je geen neerwaartse krachten op je knieën en enkels.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van! dit belast je gewrichten veel meer toch de hele tijd alles gedraait enzo. Degene die die wiki gemaakt heeft is debiel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |