nee ik lul maar watquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef Huizilopochtli het volgende:
werkt dat echt?
idd alt s werkt ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:03 schreef SamStar het volgende:
sasfdass
quote:
uh-ohquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
Nee, dat is voor volslagen noobs. Alt-S is okay.
alt s is lastiger voor je handen, moet je je duim verdraaien met tab tab eneter kan je er met je pinken zo bij, dus makkelijkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef Litso het volgende:
Nee, dat is voor volslagen noobs. Alt-S is okay.
Duhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Huizilopochtli het volgende:
Alts S werkt dat echt?
Alt S met je linkerhand is geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
alt s is lastiger voor je handen, moet je je duim verdraaien met tab tab eneter kan je er met je pinken zo bij, dus makkelijker
Als je hem genoeg eten geeft wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Q. het volgende:
Wow! Je kan zo'n "muis" echt bewegen! Dat wist ik niet!
Rechterhand muizen, linkerhand Alt-S'en.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alt S met je linkerhand is geen probleem hoor.
En alt-M en alt-a!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Rechterhand muizen, linkerhand Alt-S'en.
typ je met een handquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Rechterhand muizen, linkerhand Alt-S'en.
of CTRL ALT DELETE!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Bierbroeder het volgende:
ALT F4 gaat nog veel sneller!
owjah ook ook nog die ene ding die stekker eruit trekken!!!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef P8 het volgende:
[..]
jaja of of die knop op de pc indrukken. Die is er ook voor gemaakt
Of je gooit meteen je pc door het raam! werkt altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef P8 het volgende:
[..]
jaja of of die knop op de pc indrukken. Die is er ook voor gemaakt
Doet het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef P8 het volgende:
[..]
owjah ook ook nog die ene ding die stekker eruit trekken!!!!!
lolleromfgw00t lollerskates!1!@
OF JE GAAT ZOUTZUUR DRINKEN. JAAAA, MET EEN pH WAARDE VAN -5quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef P8 het volgende:
[..]
owjah ook ook nog die ene ding die stekker eruit trekken!!!!!
lolleromfgw00t lollerskates!1!@
Whehe, je zei aids.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Kindervriend het volgende:
SamStar heeft een geile fiets! En hij is zo blind als een paard en zo doof als een aidspatiënt!
Previewen is voor watjes. Snel editten is stoer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Alt P is nog wel handig
Blablaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef SamStar het volgende:
reageren jullie altijd door het klikken (met de muis) op invoeren?
nu heb ik de nieuwste manier van "invoeren" gevonden ik zal vast niet de enige zijn
Druk na het typen van je text gewoon "Tab Tab Enter"
hulde!
OMFG!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:09 schreef juiced het volgende:
laksdadheoliafj;afjklaf;lk ae;rkaei;r a
Moet je eens de FAQ lezen. Staan nog meer toffe dingen in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:09 schreef roburt het volgende:
damn dit pwnd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:10 schreef PeZu het volgende:
de tab toets is sinds jaar en dag hier al heilig verklaard....
ongelooflijk! die TAB toets toch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef roburt het volgende:
voor de nieuwgieregen met TAB - SHIFT ga je een stapje terug als je te ver bent
ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef BrandX het volgende:
lol, gebruik nagenoeg geen muis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |