Dat klopt, vind ik ook. Maar de vragensteller wilde dus Argentinië horen. Zelf vind ik het ook een vreemde vraag. Maar vergissen is menselijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:38 schreef Jajong het volgende:
Dus is elk van die antwoorden goed, en niet eentje naar keuze. Of je moet je vraag beter stellen. Ik heb gewoon gelijk, ik hoef dat punt verder niet.
De Brink in Hengelo is een soort winkelcentrumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:40 schreef Neleos het volgende:
Hengelo
O ja!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
Erica Durance speelt Lois Lane in Smallville
Jaaa!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:41 schreef Homdeck het volgende:
Roden
Haha, stom van me. Ik dacht inderdaad dat Haruhi New Mexico als antwoord bedoelde. Sorry Haruhiquote:
Het is vooral een plein.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Brink in Hengelo is een soort winkelcentrum
Nooit van gehoord. Ex-prof waarvan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Homdeck het volgende:
Tis toch triest gesteld met een dorp als de bekendste inwoner Jos Roossien is...
Kon niemand anders bedenkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Homdeck het volgende:
Tis toch triest gesteld met een dorp als de bekendste inwoner Jos Roossien is...
Aangezien Hengelo geen stadrechten heeft is het wel degelijk een dorpquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
En even voor de goede orde. HENGELO IS GEEN DORP
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=a173a6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ex-prof waarvan?
FC Groningenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ex-prof waarvan?
Jos Roossien, de geweldige voetballer van FC Groningen. Die zou iedereen moeten kennen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:44 schreef Homdeck het volgende:
WEL! Ze hebben geen stadsrechten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
En even voor de goede orde. HENGELO IS GEEN DORP
Zo werkt dat niet meer!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien Hengelo geen stadrechten heeft is het wel degelijk een dorp
Hiaat in mijn algemene ontwikkeling. Ik zou hier niet mogen posten, ik schaam me diepquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:45 schreef Neleos het volgende:
Jos Roossien, de geweldige voetballer van FC Groningen. Die zou iedereen moeten kennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |