Eenschquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:17 schreef Homdeck het volgende:
Santa Fe ligt ook gewoon in de VS. Dan moet je de vraag maar duidelijker stellen.
Hij vraagt toch in welk land? Dan is het duidelijk genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:17 schreef Homdeck het volgende:
Santa Fe ligt ook gewoon in de VS. Dan moet je de vraag maar duidelijker stellen.
De VS zijn geen land?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij vraagt toch in welk land? Dan is het duidelijk genoeg lijkt me
wat bedoel je? dan is het antwoord VS toch goed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, maar Santa Fe ligt dus in de VS én in Argentinië.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef MaJo het volgende:
Mooi land idd (voor zover ik er iets van gezien heb dan). Je ouders komen uit Zweden of wat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:11 schreef raistlin6 het volgende:
ik ben al heel lang verliefd op zweden en door onvoorziene omstandigheden (ik weet niet misschien positief, misschien negatief) bindt bijna niets mij meer hier
Volgens mij ligt er in elk Zuid-Amerikaans land wel een Santa Fe overigensquote:
Sorry, dacht dat je bedoelde dat New Mexico goed was maar je had VS gegokt zie ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat bedoel je? dan is het antwoord VS toch goed?
Hoofdstad van de staat New Mexico in de VSquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je bedoelde dat New Mexico goed was maar je had VS gegokt zie ik.![]()
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hoofdstad van de staat New Mexico in de VS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |