nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef raistlin6 het volgende:
5: x men 1?
Wat een leuk argument om een gebrek aan smaak te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Jajong het volgende:
Al die oude films, daar heb ik lak aan. Die vindt iedereen allemaal maar goed omdat dat al 50 jaar geroepen wordt. Net zoals mensen die Metropolis een goede film vinden, dat slaat dus echt nergens op hé.
Jajong +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Jajong het volgende:
5. Top gun
Ja man, die doofstomme acteurs die bewegen als Charlie Chaplin aan de coke, echt geweldig. Geweldige mimiek ook, de emoties spatten van het scherm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie Metropolis ook zo'n geweldig goeie film?
metropolis is mager, maar Wings bv. is wel een topfilmquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie Metropolis ook zo'n geweldig goeie film?
Ik ken alleen de musicalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja man, die doofstomme acteurs die bewegen als Charlie Chaplin aan de coke, echt geweldig. Geweldige mimiek ook, de emoties spatten van het scherm.
Whatever kuddedierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een leuk argument om een gebrek aan smaak te verdedigen.
Verdeurie, ik dacht dat ie wat moeilijker wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef vanKampen het volgende:
Cohen en greenfield
Leugenaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Homdeck het volgende:
Ranzig ijs
Touchéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |