Ik denk niet dat Majo daar zo mee zal zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef geenaam het volgende:
Sorry Majo. Ik wist helemaal niks en het duurde wat te lang dus heb ik snel maar wat verzonnen en toevallig had ik de Beatles opstaan.
Ik moest er over nadenkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Neleos het volgende:
Deze vraag nomineer ik voor simpelste vraag ooit.
Je hoeft niet sorry te zeggen, ik zeur altijd om Beatles vragen (zie mijn avatarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef geenaam het volgende:
Sorry Majo. Ik wist helemaal niks en het duurde wat te lang dus heb ik snel maar wat verzonnen en toevallig had ik de Beatles opstaan.
echt welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij het echt op die manier![]()
MaJo was eerder vriend!quote:
Ik zit er niet meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Neleos het volgende:
Deze vraag nomineer ik voor simpelste vraag ooit.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Jullie hebben het allemaal fout:
George Harrison
John Lennon
Ringo Starr
Dubbelganger van Paul McCartney William Campbell
Allemaal goed behalve Ron Woodsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
Mick Jagger
Keith Richards
Brian Jones
Charlie Watts
Ian Stewart
Ron Woods
?
Ah, hij heet niet eens Ron Woods, dat is ook zo. Maar wie is de opvolger van Bill Wyman dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ron Wood is nog steeds lid, hij is de opvolger van Mick Taylor die weer de opvolger van Brian Jones was
Ik wacht ook nog even 1 vraag af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef MaJo het volgende:
Doe nog maar een goeie muziekvraag dan, ga ik daarna weer verder
Darryl Jones (wist ik ook niet)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, hij heet niet eens Ron Woods, dat is ook zo. Maar wie is de opvolger van Bill Wyman dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |