quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef iwantpie het volgende:
of je rent naar de blussende brandweerman en roept:
"maak je het uit??, maak je het uit?? hoe kan jij mij dat aandoen, na al die jaren samen, we hadden zo gelukkig kunnen worden, ik ben voor je door het stof gegaan, ik hield van je" en dan sla je twee keer met de platte hand in zijn gezicht
Moest die niet hier ?quote:
Grappig...neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
boomlaars wannebe
waarom denk je dat ie "diep in de war" heetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Grappig...nee
KLB...nee
Boomlaars...nee
Volgens mij heb je ongelijk.
ik zeg toch ook wannebe ouwequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Grappig...nee
KLB...nee
Boomlaars...nee
Volgens mij heb je ongelijk.
een dooie is toch ook een lijk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Biogarde het volgende:
Of je gooit zoeen lijk naar beneden, vanuit het brandende huis. Denken ze allemaal dat er een dooie naar beneden valt:D:D
![]()
![]()
;;d;d;d;d;d;;;;d;d;dd;d;
![]()
![]()
;d;dwateenkankergrap:D
![]()
;d;d;d;d
Gaat ie lekker Bioquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Biogarde het volgende:
Of je gooit zoeen lijk naar beneden, vanuit het brandende huis. Denken ze allemaal dat er een dooie naar beneden valt:D:D
![]()
![]()
;;d;d;d;d;d;;;;d;d;dd;d;
![]()
![]()
;d;dwateenkankergrap:D
![]()
;d;d;d;d
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
een dooie is toch ook een lijk?
Zou hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
Fijn dat je hem snaptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
Het lijkt er toch nog niet op, nerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ik zeg toch ook wannebe ouwe
ik ben geen nerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het lijkt er toch nog niet op, nerd.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:50 schreef Rio het volgende:
De nieuwe vriend van Lucia Rijker is ook een Lucia Rijker. Dat is pas een matige grap.
Je moet echt nieuwe woordjes gaan verzinnen maik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen stomme graps
En toen kwam een zwerver en er kwam allemaal spermloller uit zijn fallus :/
Ik vind het woordje wel rofls dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:00 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Je moet echt nieuwe woordjes gaan verzinnen maik.
Fallus is niet leuk meer.
Daar is deze hele reeks mee begonnen...het is geen kopie, het is een variatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:56 schreef kinky_queen het volgende:
Dan weet ik er ook nog wel een
Het gaat zo.
Je maakt een topic aan op Fok! Wat een kopie is van een ander topic en dan komen er een heleboel flauwe antwoorden, en dan gooien ze 'm op slot
Jij helemaal flippen natuurlijk
En dan blèr je:"M'n topic, wat doe je?"
Zij zo van :"weh heh, maar het is toch jouw topic!?" he he he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |